بهترین روش برداشت همستر بدون کارمزد و سرعت بالا

انتشار 2 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

همانطور که ممکن است در جریان باشید، بازی همستر کامبت در شرف توزیع توکن خود می‌باشد. از این رو، روش‌های متعددی را برای برداشت توکن معرفی کرده است. با این حال همه این روش‌ها برای کابران ایرانی مناسب نیستند. در این مقاله به معرفی روشی می‌پردازیم که برای کابران ایرانی مناسب است و همچنین سریع‌تر […]

برداشت توکن همستر

همانطور که ممکن است در جریان باشید، بازی همستر کامبت در شرف توزیع توکن خود می‌باشد. از این رو، روش‌های متعددی را برای برداشت توکن معرفی کرده است. با این حال همه این روش‌ها برای کابران ایرانی مناسب نیستند. در این مقاله به معرفی روشی می‌پردازیم که برای کابران ایرانی مناسب است و همچنین سریع‌تر و کم‌هزینه تر است.

روش‌های برداشت توکن همستر

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، 5 روش برای برداشت توکن همستر وجود دارد.

برداشت توکن همستر

3 روش برداشت اول، مربوط به برداشت توکن به صرافی‌های ارز دیجیتال است. خرید و فروش رمزارز در این صرافی‌ها و استفاده از خدمات آن‌ها نیازمند انجام فرایند احراز هویت (KYC) است. روش چهارم نیز مربوط به برداشت توکن به صرافی EBI است. این روش نیازی به KYC ندارد اما اطلاعات زیادی هم از عملکرد و اعتبار این صرافی در دسترس نیست، بنابراین این روش را هم پیشنهاد نمی‌کنیم.

برداشت On-chain توکن همستر

برداشت آنچین (On-chain) روشی است که در آن به یک کیف پول رمزارزی نیاز دارید. توکن همستر یک توکن مبتنی بر شبکه تون کوین (TON) است؛ بنابراین به یک کیف پول مبتنی بر شبکه تون مانند تون کیپر (Tonkeeper) نیاز خواهید داشت.

بهترین روش برای برداشت توکن همستر

پس از اینکه توکن بازی همستر معرفی شود، دارایی کسانی که روش On-chain را انتخاب کرده باشند به کیف پول آن‌ها منتقل می‌شود. میزان کارمزد این برداشت، یا نحوه برداشت آن (خودکار و یا دستی بودن برداشت) بعدا توسط تیم همستر مشخص خواهد شد.

پس از انتقال توکن‌ها به کیف پول، برای فروش آن‌ها باید توکن‌های خود را به یک صرافی ارز دیجیتال منتقل کنید. این انتقال توکن، شامل کارمزد شبکه می‌شود. این کارمزد را باید در قالب ارز دیجیتال TON پرداخت کرد. بنابراین قبل از انتقال توکن‌ها به صرافی، باید مقداری تون کوین در ولت خود واریز کنید. با این حال راه دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن نیازی به تون کوین نخواهید داشت.

انتقال توکن همستر بدون نیاز به TON

برای شروع، ابتدا وارد کیف پول تون کیپر خود شوید. مطابق تصویر زیر، از بالای صفحه سمت راست، وارد بخش Settings شوید و سپس گزینه Wallet W5 را انتخاب کنید.

برداشت همستر

در صفحه بعدی، مطابق تصویر زیر بر روی گزینه Add W5 Wallet بزنید.

برداشت همستر

به این طریق یک کیف پول W5 برای شما ایجاد می‌شود. پس از ایجاد این کیف پول، 24 کلمه بازیابی خود را ذخیره کنید. اگر با نحوه انجام این کار آشنایی ندارید به مقاله آموزشی «نحوه استفاده از کیف پول Tonkeeper» مراجعه کنید.

با استفاده از کیف پول W5 می‌توانید همه توکن‌های شبکه تون کوین را بدون نیاز به پرداخت TON انتقال دهید. اگر در بازی همستر، کیف پول قدیمی خود را متصل کرده‌‌اید لازم است که برای استفاده از قابلیت‌های ولت W5، کیف پول خود را در همستر نیز تغییر دهید. برای انجام این کار می‌توانید مقاله آموزشی «تغییر نحوه برداشت توکن از همستر» را مطالعه کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx