اشتباه صرافی بایننس 20 میلیون دلار ارز دیجیتال هلیوم به کاربران داد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

نقص فنی بایننس 20 میلیون دلار ارز دیجیتال هلیوم به کاربران داد بنیاد ارز دیجیتال هلیوم به بایننس درباره باگی هشدار داده است که باعث شده کاربران به اشتباه حدود 20 میلیون دلار HNT دریافت کنند. یک خطای حسابداری که شب گذشته توسط بایننس کشف شد، منجر به تخصیص نادرست وجوه به برخی کاربران شد. […]

ارز دیجیتال هلیوم

نقص فنی بایننس 20 میلیون دلار ارز دیجیتال هلیوم به کاربران داد

بنیاد ارز دیجیتال هلیوم به بایننس درباره باگی هشدار داده است که باعث شده کاربران به اشتباه حدود 20 میلیون دلار HNT دریافت کنند.

یک خطای حسابداری که شب گذشته توسط بایننس کشف شد، منجر به تخصیص نادرست وجوه به برخی کاربران شد. این خطای محاسباتی، که در آن توکن MOBILE هلیوم با HNT اشتباه گرفته شد، به کاربران اجازه داد موجودی های موبایل را به کیف پول های HNT ارسال کنند و سپس آن را در بازار بفروشند.

بنیاد ارز دیجیتال هلیوم اعلام کرد که این نقص عملا از هیچ برای کاربران همه چی ساخت و به 4,829,043 توکن MOBILE  اجازه داد تا از سیستم حسابداری بایننس سوء استفاده کنند، این خطا یک مشکل زنجیره ای نیست و مربوط به صرافی بایننس است.

بنیاد ارز دیجیتال هلیوم گفت: «ما به دارندگان توکن HNT توصیه می‌کنیم که واریز HNT و MOBILE در بایننس را تا زمانی که به‌روزرسانی جامع وضعیت ارائه نشده است، متوقف کنند.»

قیمت HNT در واکنش به این سوءاستفاده برخی از کاربران از این نقص فنی باعث کاهش قیمت ارز دیجیتال هلیوم شد و در حال حاضر 4.05 دلار قیمت دارد.

در حال حاضر اعلامیه ای در رابط با این نقص فنی منتشر نکرده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx