جنگ ایران و اسرائیل و تاثیر آن بر ETFهای بیت کوین

انتشار 3 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

سرمایه‌گذاران نهادی به دلیل افزایش تنش در خاورمیانه و احتمال جنگ ایران و اسرائیل احساس ترس کرده و از صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین ایالات متحده خارج شده‌اند. طبق داده‌های فارساید اینوستورز، یازده ETF بیت کوین اسپات ایالات متحده در روز یکشنبه ۱ اکتبر، خروج خالصی به ارزش ۲۴۲.۶ میلیون دلار […]

جنگ ایران و اسرائیل و بیت کوین

سرمایه‌گذاران نهادی به دلیل افزایش تنش در خاورمیانه و احتمال جنگ ایران و اسرائیل احساس ترس کرده و از صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین ایالات متحده خارج شده‌اند.

طبق داده‌های فارساید اینوستورز، یازده ETF بیت کوین اسپات ایالات متحده در روز یکشنبه ۱ اکتبر، خروج خالصی به ارزش ۲۴۲.۶ میلیون دلار را تجربه کردند. این بزرگترین خروج سرمایه در حدود یک ماه گذشته است، در حالی که در ۳ سپتامبر شاهد خروج ۲۸۸ میلیون دلار از ETFهای بیت کوین بودیم. این همچنین سومین روز بزرگ خروج سرمایه در پنج ماه گذشته است و روند هشت روز مثبت متوالی ورودی را که در ۲۷ سپتامبر به ۴۹۴ میلیون دلار رسید، معکوس می‌کند.

صندوق بیت کوین فدیلیتی بیشترین خروجی را با ۱۴۴.۷ میلیون دلار در ۱ اکتبر داشت، پس از آن ETF بیت کوین 21شرز با ۸۴.۳ میلیون دلار ضرر کرد.

ETF بیت کوین بیت وایز خروجی ۳۲.۷ میلیون دلاری داشت، در حالی که ETF بیت کوین ون اک ۱۵.۸ میلیون دلار ضرر کرد و صندوق ETF گری اسکیل ۵.۹ میلیون دلار کاهش یافت.

با وجود ترس و عدم قطعیت به دنبال احتمال جنگ ایران و اسرائیل، هیچ جریان وجوهی برای صندوق‌های اینوسکو، فرانکلین، والکری، ویزدام تری و مینی بیت کوین تراست گری اسکیل وجود نداشت.

صندوق بلک راک تنها ETF بود که جریان‌های مثبت را ثبت کرد و ۴۰.۸ میلیون دلار ورودی داشت، که نشان دهنده پانزدهمین روز متوالی بدون خروج برای این ETF است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx