تحلیل بیت کوین با استفاده از امواج الیوت

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

یک تحلیلگر و معامله‌گر معروف ارزهای دیجیتال که در سال ۲۰۱۸ کف قیمت بیت کوین را به درستی پیش‌بینی کرده بود، اکنون احساس صعودی نسبت به بیت‌کوین (BTC) دارد. این استراتژیست ارز دیجیتال که با نام مستعار بلانتز (Bluntz) شناخته می‌شود، به ۲۶۹,۳۰۰ دنبال‌کننده خود در شبکه اجتماعی X گفته است که باور دارد بیت‌کوین […]

بیت کوین

یک تحلیلگر و معامله‌گر معروف ارزهای دیجیتال که در سال ۲۰۱۸ کف قیمت بیت کوین را به درستی پیش‌بینی کرده بود، اکنون احساس صعودی نسبت به بیت‌کوین (BTC) دارد. این استراتژیست ارز دیجیتال که با نام مستعار بلانتز (Bluntz) شناخته می‌شود، به ۲۶۹,۳۰۰ دنبال‌کننده خود در شبکه اجتماعی X گفته است که باور دارد بیت‌کوین پس از تکمیل یک حرکت اصلاحی ABC در نمودار چهار ساعته، احتمالاً به کف قیمت خود رسیده است.

بلانتز یکی از تحلیلگران محبوبی است که از نظریه امواج الیوت استفاده می‌کند. این نظریه بیان می‌کند که یک دارایی صعودی معمولاً پس از تکمیل یک اصلاح سه‌موجی، شاهد افزایش قیمت خواهد بود.

این تحلیلگر می‌گوید:

تا اینجا، حرکت سه‌موجی واضحی در بیت کوین دیده می‌شود. به نظر من، این حرکت به یک کف بالاتر ختم خواهد شد. وقت آن است که به خرید کوین‌های مورد علاقه‌تان بپردازید.

تحلیل بیت کوین

با نگاه به نمودار این معامله‌گر، به نظر می‌رسد که او پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین تا حدود ۶۸,۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.

در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با قیمت 59275 دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۳.۷۴٪ افزایش داشته است.

این تحلیلگر در مورد اتریوم نیز اظهار نظر کرد و گفت که به نظر می‌رسد ETH در حال معامله در یک الگوی مثلث صعودی است، که معمولاً یک ساختار صعودی محسوب می‌شود و توسط مجموعه‌ای از کف‌های بالاتر و یک خط روند افقی بالایی که به عنوان سطح مقاومت عمل می‌کند، شکل می‌گیرد.

تحلیل اتریوم

بلانتز می‌گوید:

«به نظر من، اتریوم در حال آماده شدن برای یک شکست قیمتی است.»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx