تحلیل چین لینک از نظر علی مارتینز مشهور

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

چین لینک (LINK) یکی از دارایی‌های دیجیتال بسیار امیدوارکننده است که امروز عملکرد خوبی در بازار ارزهای دیجیتال دارد. بسیاری از کارشناسان با توجه به شرایط فعلی بازار که ترکیبی از نوسان و ثبات است، مسیر قیمت چین لینک را زیر نظر دارند. الگوهای تکنیکال چين لينک با وجود حرکت ضعیف بازار، آینده‌ای درخشان را […]

چین لینک

چین لینک (LINK) یکی از دارایی‌های دیجیتال بسیار امیدوارکننده است که امروز عملکرد خوبی در بازار ارزهای دیجیتال دارد. بسیاری از کارشناسان با توجه به شرایط فعلی بازار که ترکیبی از نوسان و ثبات است، مسیر قیمت چین لینک را زیر نظر دارند. الگوهای تکنیکال چين لينک با وجود حرکت ضعیف بازار، آینده‌ای درخشان را نشان می‌دهند.

بر اساس بررسی‌های تکنیکال جدید، چين لينک در حال حاضر با قیمت ۱۴.۱۰ دلار معامله می‌شود، اما به نظر می‌رسد افزایش قیمتی در راه است. چين‌لينک پس از صعود اخیر خود، روند نزولی داشته است. با این حال، علی مارتینز، یک کارشناس برجسته ارز دیجیتال، الگویی را در نمودار ۴ ساعته مشاهده کرده است که ممکن است روند را به نفع چين‌لينک تغییر دهد. علی مارتینز در توییتر خود نوشت:

چین لینک به نظر می‌رسد در نمودار ۴ ساعته، الگوی سر و شانه تشکیل داده است. عبور قاطع از ۱۴.۷ دلار می‌تواند چين‌لينک را به ۱۸.۳ دلار برساند!

الگو سر و شانه، به طور معمول نشان‌دهنده‌ی یک تغییر روند منفی است. با این وجود، مارتینز به یک تناقض اساسی در این موقعیت اشاره می‌کند.

در الگوی سر و شانه، سه قله وجود دارد. قله‌ی وسط (سر) بلندترین قله است. دو قله‌ی کناری (شانه‌ها) تقریباً هم‌ارتفاع هستند.

چین لینک

به طور معمول، نزول قیمت زیر خط گردن (که در حال حاضر ۱۴.۶۳ دلار است) نشان‌دهنده‌ی یک تغییر نزولی (bearish) است. با این حال، مارتینز توصیه می‌کند که چین لینک ممکن است با حفظ قیمت بالای ۱۴.۷ دلار، از این پیامدهای منفی جلوگیری کند و بدین ترتیب، زمینه را برای افزایش قابل توجه قیمت به ۱۸.۳ دلار فراهم سازد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx