سارق کریم فایننس در تلاش برای پولشویی

کریم فایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 305 نفر

بر اساس داده‌های گلسنود، شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین، یک آدرس ناشناس که توسط کریم فایننس (CreamFinance) به عنوان یک سارق شناخته شده است، ۳۶۵.۷ اتریوم را به ارزش تقریبی ۶۰۰،۰۰۰ دلار به صرافی ارز دیجیتال TradeOgre منتقل کرده است. این آخرین مورد از یک سری انتقال بزرگ از این آدرس است که طبق گزارش ها از ۰۹ ژانویه ۲۰۲۳ در مجموع ۲۰۷۰ اتریوم به ارزش حدود ۳.۲۶ میلیون دلار را به TradeOgre انتقال داده است.

تلاش هکرهای کریم فایننس برای پولشویی

ماهیت دقیق سرقت و هویت سارقان ناشناخته است و کریم فایننس، پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) که مورد هدف قرار گرفت، هنوز بیانیه‌ای در این مورد منتشر نکرده است. با این حال، نقل و انتقالات بزرگ به TradeOgre نشان می‌دهد که ممکن است سارقان در تلاش برای پولشویی سودهای غیرقانونی خود باشند.

TradeOgre یک پلتفرم صرافی رمزنگاری است که به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را می دهد. این به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز در نظر گرفته می شود و برای ایجاد حساب کاربری نیازی به اطلاعات شخصی ندارد.

این حادثه آسیب پذیری مداوم پلتفرم های دیفای در برابر سواستفاده و احتمال ضررهای مالی قابل توجه برای کاربران را نشان می دهد. همچنین سوالاتی را در مورد امنیت و نظارت بر سیستم های غیرمتمرکز و همچنین توانایی مقامات برای ردیابی و پیگرد قانونی افراد مسئول چنین سوء استفاده هایی ایجاد می کند.

از آنجایی که فضای دیفای همچنان به رشد محبوبیت خود ادامه می دهد و کاربران و سرمایه گذاری های بیشتری را جذب می کند، برای پلتفرم ها مهم است که امنیت و شفافیت را برای محافظت از دارایی های کاربران و ارتقای اعتماد به اکوسیستم در اولویت قرار دهند. همچنین برای مقامات و شرکت های تجزیه و تحلیل بلاکچین، نظارت و پاسخ سریع به سوء استفاده های احتمالی برای کاهش هرگونه آسیب مالی بسیار مهم است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx