آیا دامیننس بیت کوین به 70 درصد باز می‌گردد؟

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

یک تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال معتقد است که تسلط (دامیننس) بیت کوین به سطحی که در دسامبر ۲۰۲۰ رسید، باز نخواهد گشت؛ البته قبل از اینکه قیمت این ارز طی سه ماه حدود ۲۲۰٪ افزایش یابد. بنجامین کوعِن، بنیان‌گذار Into The Cryptoverse، در مصاحبه‌ای با The David Lin Report در ۱۷ آگوست گفت: این تحلیلگر […]

دامیننس بیت کوین

یک تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال معتقد است که تسلط (دامیننس) بیت کوین به سطحی که در دسامبر ۲۰۲۰ رسید، باز نخواهد گشت؛ البته قبل از اینکه قیمت این ارز طی سه ماه حدود ۲۲۰٪ افزایش یابد.

بنجامین کوعِن، بنیان‌گذار Into The Cryptoverse، در مصاحبه‌ای با The David Lin Report در ۱۷ آگوست گفت:

من فکر نمی‌کنم که دامیننس بیت کوین به ۷۰٪ برسد، تارگت من برای دامیننس بیت‌کوین ۶۰٪ است.

این تحلیلگر درباره بازگشت دامیننس بیت کوین به اوج‌های قبلی شک دارد. وی توضیح داد که در طول «آلت‌سیزن‌های بزرگ»، مانند سال ۲۰۲۱، دامیننس بیت‌کوین، که نسبت ارزش بازار بیت‌کوین به کل بازار ارزهای دیجیتال است، معمولاً کاهش می‌یابد، اما پس از «افت»، به آرامی به سطح قبلی خود بازمی‌گردد. با این حال، او در این چرخه اطمینان بیشتری دارد که حتی در اوج تسلط بیت‌کوین، این ارز به سطح قبلی خود نخواهد رسید. کوعِن افزود: «فکر می‌کنم فضای زیادی برای اتریوم و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال وجود دارد.»

کوعِن باور دارد که بیت‌کوین ممکن است «آخرین حرکت» خود به سمت ۶۰٪ را از اوایل سپتامبر تا اواخر دسامبر انجام دهد. در زمان انتشار این مقاله، طبق داده‌های تریدینگ ویو، دامیننس بیت کوین ۵۷.۳۶٪ است که از ۱۸ ژوئیه تاکنون ۴.۲۵٪ افزایش یافته است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx