دنت، آرویو و ملون سه ارز دیجیتال بنیادی و قابل رشد اعلام شدند!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1932 نفر

دنت، آرویو و ملون سه ارز دیجیتال بنیادی و قابل رشد اعلام شدند!

طبق تحلیل و بررسی، گزارش شده است که اصول بنیادی و قوی باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال دنت “DENT” ، آرویو “AR” و ملون “MLN” می شود.

چرا که پیش بینی می شود، نیاز روز افزون به حریم خصوصی داده ها و علاقمندی مجدد سرمایه داران بزرگ و کوچک به دیفای DeFi، باعث افزایش چشمگیری در قیمت این ارزهای دیجیتال می شود.

براساس گزارشی از پلتفرم تحلیل و بررسی Coinshares، از تاریخ ۲۰ مارس، میزان ورود به ارزهای دیجیتال در مقایسه با هفته قبل حدود ۵۹٪ کاهش یافته است. این نشان می دهد که سرمایه گذاران بزرگ، پس از افزایش های اخیر بازار ارز دیجیتال، رویکرد محتاطانه ای دارند و بیشتر منتظر اصلاح هستند و قصد خرید ندارند.

با این حال، به این معنا نیست که سرمایه گذاران بزرگ، ارزهای دیجیتال خود را می فروشند یا تبدیل به گزینه های دیگر می کنند. چرا که گزارش های قبل حاکی از آن است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به بالاترین میزان خود معادل با رقم ۵۷ میلیارد دلار رسیده است.

در حالی که بعد از روند صعودی اخیر، بازار ارزهای دیجیتال تغییرات خاص و نزولی چشمگیری، هنوز نداشته است، گزارشی از گلس نود نشان می دهد که ممکن است این اتفاق، یعنی افت قیمت در ارزهای دیجیتال، در مراحل بعدی خود باشد.

طبق همین سناریو، پلتفرم تجزیه و تحلیل گلس نود، معتقد است که “انتقال ثروت” بیت کوین از سرمایه گذاران بلند مدت به تازه واردان انجام شده است که به معنای این می باشد که برخی سرمایه گذاران، از ترس بازار نزولی و اصلاحات پیش بینی شده، بیت کوین های خود را می فروشند و جای خود را به تازه واردان می دهند.

گلس نود تنها پلتفرمی نیست که این هشدار را می دهد. شرکت استخراج چینی BTC .TOP پیش بینی کرده است که بازار صعودی تا سپتامبر سال جاری پایان می یابد.

با این حال، تا آن زمان، چند نشانه می تواند بازدهی جذابی را برای سرمایه گذاران داشته باشد. 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx