تحلیل اتریوم | بررسی قیمت ETH

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

قیمت اتریوم (ETH)، دومین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار، در 24 ساعت گذشته در حدود 4 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله حدود 2676 دلار نوسان می‌کند. حجم معاملات اتریوم نیز در طی 24 ساعت گذشته در حدود 25 درصد افزایش یافته و به رقم 12.8 میلیارد دلار رسیده است. این […]

تحلیل اتریوم

قیمت اتریوم (ETH)، دومین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار، در 24 ساعت گذشته در حدود 4 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله حدود 2676 دلار نوسان می‌کند. حجم معاملات اتریوم نیز در طی 24 ساعت گذشته در حدود 25 درصد افزایش یافته و به رقم 12.8 میلیارد دلار رسیده است. این داده‌ها نشان می‌دهد که باری دیگر توجه سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال جلب شده است اما تحلیل تکنیکال اتریوم چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟

تحلیل اتریوم

تحلیل اتریوم

پس از ریزش قیمت ETH تا حدود 2100 دلار، خریداران به خوبی از این رمزارز حمایت کردند؛ به‌طوری که در 15 روز، قیمت ETH در حدود 27 درصد افزایش یافت.

با این حال، طبق تحلیل تکنیکال اتریوم، به نظر می‌رسد که این رمزارز درحال دست و پنجه نرم کردن با یک مقاومت سرسخت و مهم است. منطقه 2700 دلار تا 2800 دلار که با مستطیل آبی مشخص شده است برای اتریوم بسیار تعیین کننده است. این محدوده یک مقاومت داینامیک محسوب می‌شود؛ چرا که از ماه فوریه تا اوایل ماه آگوست مهم ترین حمایت برای قیمت ETH بود. اتریوم برای رشد بیشتر، باید بتواند از این محدوده عبور کرده و بر روی آن تثبیت شود. در این صورت می‌توان انتظار داشت که قیمت ETH را در سطوح بالاتری ببینیم.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که یک تقاطع مرگ (Death Cross) درحال شکل گرفتن است. تقاطع مرگ زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک 100 روزه، میانگین متحرک 200 روزه را به سمت پایین قطع کند. تقاطع مرگ یک سیگنال نزولی محسوب می‌شود. از این رو، رفتار اتریوم در مقابل سطح مقاومت اصلی خود بسیار تعیین کننده خواهد بود. اگر قیمت ETH از این محدوده ریجکت شود، تقاطع مرگ نیز تکمیل شده که شکل کلی نمودار را نزولی می‌کند.

تحلیل اتریوم

شاخص قدرت نسبی (RSI) اتریوم نیز در محدوده عدد 43 قرار گرفته است. خط میانگین RSI (رنگ زرد) نیز زیر خط RSI قرار گرفته و هردو رو به جهت بالا هستند که نشان دهنده افزایش فشار خرید برای اتریوم است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
اتریوم
ETH
اتریوم
اتریوم، پلتفرم انقلابی بلاکچین است که با فناوری قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز، در حال تغییر دنیای دیجیتال است. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های پیچیده و مقیاس‌پذیر بسازند و به کاربران آزادی بیشتری در استفاده از فناوری بلاکچین و اجرای خودکار و شفاف توافقات می‌دهد.
خرید اتریوم
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx