اتحادیه اروپا پرداخت های رمزنگاری روسیه را ممنوع می کند

پرداخت های رمزنگاری
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 634 نفر

سرکوب اتحادیه اروپا به دلیل رفراندوم نامطلوب

اتحادیه اروپا تصمیم خود را برای ممنوعیت خدمات ارزهای دیجیتال به روسیه تایید کرده است. این بخشی از طرحی برای سرکوب و اعمال محدودیت های اقتصادی بر روسیه است. این در پاسخ به آنچه اتحادیه اروپا اعلام کرد یک همه پرسی تقلبی در اوکراین بود.

همه پرسی در اوکراین از شهروندان منطقه دونتسک در شرق اوکراین پرسیده شد که آیا می خواهند از خود اوکراین مستقل شوند یا خیر. تنها سه ساعت پس از بسته شدن رای گیری، نتایج اعلام شد و صحت این روند را با تردید مواجه کرد. نتایج به طور مستقل توسط هیچ نهاد دیگری تأیید نشد. اجماع بر این بود که همه پرسی یک «آشکار» بود.

ممنوعیت خدمات ارزهای دیجیتال به روسیه توسط اتحادیه اروپا بخشی از اقدامات تحریمی اقتصادی و سیاسی است. در ابتدا این ممنوعیت پرداخت های روسیه را به ارزش ۱۰۰۰۰ یورو (۹۷۰۰ دلار) محدود می کرد. اکنون، این ممنوعیت شامل تمام پرداخت‌های رمزنگاری شده است.

این پس از گزارش‌هایی مبنی بر افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌های موجود در روسیه منتشر شد.

تشدید محدودیت

در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است: «ممنوعیت‌های موجود در مورد دارایی‌های رمزنگاری شده با ممنوعیت تمام کیف پول‌ها، حساب‌ها یا خدمات نگهبانی دارایی‌های رمزنگاری شده، صرف نظر از مقدار کیف پول (قبلاً حداکثر تا ۱۰۰۰۰ یورو مجاز بود) تشدید شده است.

این بسته دامنه خدماتی را که دیگر نمی‌توان به دولت روسیه یا اشخاص حقوقی مستقر در روسیه ارائه کرد، گسترش می‌دهد: این خدمات اکنون شامل مشاوره فناوری اطلاعات، مشاوره حقوقی، معماری و خدمات مهندسی می‌شود. اینها بسیار مهم هستند، زیرا به طور بالقوه ظرفیت صنعتی روسیه را تضعیف خواهند کرد، زیرا روسیه به شدت به واردات این خدمات وابسته است.

اتحادیه اروپا می گوید تحریم ها علیه روسیه موثر است. آنها به توانایی روسیه برای تولید تسلیحات جدید و تعمیر سلاح‌های موجود آسیب می‌رسانند و همچنین مانع از حمل و نقل مواد می‌شوند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx