فلوکی اینو (FLOKI)، بزرگترین خرید اخیر نهنگ‌های شبکه بایننس

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

یکی رقبای شیبا اینو (SHIB)، میم کوین فلوکی اینو (FLOKI)، اخیراً پس از پیشنهاد پروژه عظیم توکن سوزی خود، به رمزارزی با بیشترین خرید در میان 500 نهنگ بزرگ در زنجیره بایننس تبدیل شده است. بر اساس داده‌های وال استس، سرویس نظارت بر نهنگ‌ها، 500 نهنگ بزرگ در زنجیره BNB دارای میانگین 4.9 میلیون دلار […]

فلوکی

یکی رقبای شیبا اینو (SHIB)، میم کوین فلوکی اینو (FLOKI)، اخیراً پس از پیشنهاد پروژه عظیم توکن سوزی خود، به رمزارزی با بیشترین خرید در میان 500 نهنگ بزرگ در زنجیره بایننس تبدیل شده است.

بر اساس داده‌های وال استس، سرویس نظارت بر نهنگ‌ها، 500 نهنگ بزرگ در زنجیره BNB دارای میانگین 4.9 میلیون دلار توکن FLOKI هستند که آن را به بزرگترین دارایی این نهنگ‌ها تبدیل می‌کند و پس از آن کاردانو (ADA) قرار گرفته است.

سایر دارایی‌های بزرگ برای این نهنگ‌ها عبارتند از: توکن بومی پلتفرم مالی غیرمتمرکز آوه (AAVE)، توکن بومی شبکه بایننس (BNB) و قدیمی ترین میم کوین یعنی دوج کوین (DOGE). شایان ذکر است که برخی از این دارایی‌ها، نسخه‌های توکن‌شده آن‌ها در زنجیره بایننس هستند و نه توکن‌هایی که مستقیماً در شبکه‌های بومی آن‌ها نگهداری می‌شوند.

پس از اینکه توسعه دهندگان فلوکی اینو اواخر ماه گذشته پیشنهادی برای سوزاندن نزدیک به 55 میلیون دلار از توکن های FLOKI و کاهش مالیات تراکنش‌ها را ارائه کردند، این میم کوین به بزرگترین دارایی نهنگ های زنجیره ای BNB تبدیل شد. این اقدام از این رو صورت گرفت که فلوکی را به عنوان یک یک پروژه دیفای جدی باز تعریف کند و خطرات امنیتی مرتبط با پل های زنجیره ای آن را برطرف کند.

FLOKI توکن ابزاری اکوسیستم فلوکی است که “یک متاورس سه بعدی، NFT، خدمات دیفای، یک پلتفرم آموزشی کریپتو، یک فروشگاه کالا و موارد دیگر را ارائه می دهد.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx