ETF کریپتو فرانکلین تمپلتون: فرصتی برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین و اتریوم

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

شرکت فرانکلین تمپلتون درخواستی برای راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله (ETF) کریپتو به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه داده است. براساس پرونده‌ای که در 16 اوت ارائه شده، صندوق پیشنهادی با نام «Franklin Crypto Index ETF» هدف دارد تا از طریق یک محصول مالی تحت نظارت، به سرمایه‌گذاران امکان دهد که به […]

بیت کوین

شرکت فرانکلین تمپلتون درخواستی برای راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله (ETF) کریپتو به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه داده است.

براساس پرونده‌ای که در 16 اوت ارائه شده، صندوق پیشنهادی با نام «Franklin Crypto Index ETF» هدف دارد تا از طریق یک محصول مالی تحت نظارت، به سرمایه‌گذاران امکان دهد که به عملکرد بیت کوین و اتریوم دسترسی داشته باشند و بتوانند در آن سرمایه گذاری کنند.

این ETF پیشنهادی قرار است شاخص CF Institutional Digital Asset را دنبال کند که در حال حاضر فقط شامل بیت کوین و اتریوم است. با این حال، در این پرونده آمده است که این صندوق ممکن است با توجه به تحولات نظارتی و شرایط بازار، در آینده ارزهای دیجیتال بیشتری را نیز در بر گیرد.

شرکت Coinbase Custody Trust برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال این صندوق انتخاب شده است، در حالی که بانک نیویورک ملون وظیفه مدیریت نگهداری نقدی و انجام امور اداری را برعهده خواهد داشت.

در صورت تأیید، این ETF در بورس Cboe BZX با نماد «EZPZ» فهرست خواهد شد. بورس Cboe همچنین به دنبال دریافت تأییدیه نظارتی برای ایجاد و بازخرید سهام ETF با استفاده از دارایی‌های دیجیتال است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx