گلدمن ساکس: از مخالف تا سرمایه‌گذار بزرگ در بیت کوین

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

گلدمن ساکس، غول مالی وال استریت، به طور گسترده وارد بازار ETFهای بیت کوین شده است. این بانک در ۷ مورد از ۱۱ صندوق قابل معامله بورسی (ETF) بیت‌کوین در آمریکا سرمایه‌گذاری کرده است. بزرگترین سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس در صندوق آی‌شیرز بیت‌کوین تراست شرکت بلک‌راک با بیش از ۲۳۸ میلیون دلار بوده است. پس از […]

بیت کوین

گلدمن ساکس، غول مالی وال استریت، به طور گسترده وارد بازار ETFهای بیت کوین شده است. این بانک در ۷ مورد از ۱۱ صندوق قابل معامله بورسی (ETF) بیت‌کوین در آمریکا سرمایه‌گذاری کرده است.

بزرگترین سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس در صندوق آی‌شیرز بیت‌کوین تراست شرکت بلک‌راک با بیش از ۲۳۸ میلیون دلار بوده است. پس از آن، ETFهای بیت کوین فیدلیتی و اینوسکو گلکسی به ترتیب با سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

متیو مک‌درموت، مدیر بخش جهانی دارایی‌های دیجیتال گلدمن ساکس، در کنفرانس کانسنسوس ۲۰۲۴ تأکید کرد که ETFهای بیت‌کوین یک نقطه عطف مهم در پذیرش گسترده بیت‌کوین به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری بوده است. او همچنین به پتانسیل تحول‌آفرین این فناوری در بخش‌های مختلف سیستم مالی اشاره کرد.

این تغییر رویکرد گلدمن ساکس بسیار قابل توجه است. چراکه پیش‌تر، این بانک اعلام کرده بود که مشتریانش علاقه چندانی به ارزهای دیجیتال ندارند. اما به نظر می‌رسد که تقاضای رو به رشد بازار و پتانسیل بالای بیت کوین، گلدمن ساکس را مجبور به تغییر موضع کرده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx