تعداد توکن های همستر کامبت مشخص شد؛ نحوه دیدن نتایج همستر کامبت

انتشار 6 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

شب گذشته، بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت، تعداد دقیق توکن‌های اهدایی به هر کاربر را در ایردراپ خود اعلام کرد. در این مقاله، به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید نتیجه ایردراپ و تعداد توکن های همستر خود را مشاهده کنید. عوامل موثر بر تعداد توکن های دریافتی همستر: برای مشاهده تعداد دقیق توکن‌های همستر […]

توکن همستر

شب گذشته، بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت، تعداد دقیق توکن‌های اهدایی به هر کاربر را در ایردراپ خود اعلام کرد. در این مقاله، به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید نتیجه ایردراپ و تعداد توکن های همستر خود را مشاهده کنید.

عوامل موثر بر تعداد توکن های دریافتی همستر:

  • سود ساعتی: میزان درآمدی که از طریق بازی کسب کرده‌اید.
  • انجام ماموریت‌ها: تکمیل ماموریت‌های مختلف در بازی.
  • معرفی دوستان: تعداد دوستان دعوت شده به بازی.
  • دستاوردها: کسب دستاوردهای مختلف در بازی.
  • کلیدها: تعداد کلیدهایی که جمع‌آوری کرده‌اید.

برای مشاهده تعداد دقیق توکن‌های همستر کامبت (HMSTR) که در ایردراپ به شما تعلق گرفته است، وارد ربات همستر شوید و سپس روی بخش Airdrop بزنید و تب Token را انتخاب کنید. در این صفحه، به دنبال بخشی با عبارت Total $HMSTR بگردید. عدد نمایش داده شده در مقابل این عبارت، تعداد دقیق توکن‌هایی است که شما در ایردراپ دریافت کرده‌اید.

توکن همستر

توجه: این توکن‌ها از تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) و پس از لیست شدن رسمی توکن همستر کامبت در صرافی‌ها، قابل انتقال به کیف پول شخصی شما خواهند بود.

فروش توکن همستر کامبت

تو‌کن همستر کامبت، در زمان نگارش این مقاله قابل خرید و فروش و انتقال نیست. با این حال ما در صرافی ارزینجا اقدامات لازم برای لیست کردن توکن HMSTR را انجام داده‌ایم. به محض راه اندازی توکن همستر، می‌توانید با واریز توکن‌های خود به صرافی ارزینجا نسبت به فروش فوری آن‌ها اقدام کنید.

فرصت را از دست ندهید و همین حالا حساب کاربری خود را در ارزینجا افتتاح کنید.

ثبت نام در ارزینجا

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

5 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
اتابک رخ
اتابک رخ
5 روزها قبل

با سلام در واقع میخوام یدونم تعداد توکنی که تو ایردراپ برامون تعلق گرفته عددی که گرفتم رو بدونم . منظور اینکه مثلا همین عکسی که تو همین مقاله قرار دادین هست1130/89776522
این ۱۱۳۰ منظور هزاروصدوسی هستش دیگه و اگه آره اونور اعشار عددایی که هستن یعنی چی
باتشکر

اتابک رخ
اتابک رخ
5 روزها قبل

بنده بدلیل اینکه حدودا دو هفته میشه که اطلاعاتم از حواشی و اخبار ایردراپ ها صفر بوده و متونستم به تلگرام سر بزنم از تعداد خبر ندارم

پیمان نعیمی
پیمان نعیمی
2 روزها قبل

سلام این یعنی چند تا توکن ذارم؟
22.9456372

همستر کامبت
HMSTR
همستر کامبت
همستر کامبت (Hamster Kombat) یک پروژه جذاب و منحصربه‌فرد در دنیای کریپتو است که با رویکردی سرگرم‌کننده توانست توجه زیادی را جلب کند. همستر دنیای پیچیده ارز دیجیتال را با تلفیق یک بازی تعاملی و پلتفرم اجتماعی تلگرام به کاربران معرفی کرد و آینده‌ای روشن در انتظار آن است.
خرید همستر کامبت
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx