نحوه انتقال ارز دیجیتال نئو (NEO) به شبکه جدید نئو N3

انتشار 3 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

نئو ورژن 3 (N3) نسخه جدید و به‌روزرسانی شده‌ی شبکه نئو (NEO) است که به منظور بهبود عملکرد و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به این پلتفرم بلاکچین طراحی شده است. این به‌روزرسانی از نسخه‌های قبلی نئو (مثل نسخه 2x) گسترده تر است و عملکرد و قابلیت های شبکه را به مرحله جدید وارد می کند. […]

نئو N3

نئو ورژن 3 (N3) نسخه جدید و به‌روزرسانی شده‌ی شبکه نئو (NEO) است که به منظور بهبود عملکرد و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به این پلتفرم بلاکچین طراحی شده است. این به‌روزرسانی از نسخه‌های قبلی نئو (مثل نسخه 2x) گسترده تر است و عملکرد و قابلیت های شبکه را به مرحله جدید وارد می کند. نئو N3 با یک جنسیس بلاک جدید راه اندازی شد و از شبکه ابتدایی نئو (که اکنون نئو لگسی نام گرفته) متمایز است. پس از این بروزرسانی، توکن‌هایی که در صرافی‌های ارز دیجیتال قرار داشتند به طور خودکار با توکن جدید تعویض شدند. با این حال برخی از کاربران توکن‌های خود را بر روی کیف پول‌های غیرحضانتی نگهداری می‌کردند که این امر موجب شده است به روشی برای تعویض توکن‌های قدیمی با توکن‌های جدید نیاز پیدا کنند. در این مقاله به آموزش روش‌های در دسترس برای انتقال ارز دیجیتال نئو (NEO) به شبکه جدید نئو N3 می‌پردازیم.

روش اول: استفاده از آدرس کانترکت رسمی نئو

تیم نئو برای سادگی بیشتر در فرایند انتقال توکن‌های نئو لگسی به نئو N3، یک قرارداد هوشمند را ایجاد کرده‌اند. این قرارداد هوشمند به طور خاص برای همین کار ایجاد شده است و از توکن‌های NEO و GAS در شبکه لگسی (شبکه قدیمی) پشتیبانی می‌کند. این قرارداد هوشمند به شما امکان می‌دهد با پرداخت حداقل کارمزد GAS و بدون نیاز به اتصال به هیچ پلتفرم خارجی، توکن‌های خود را از نئو Legacy به نئو N3 منتقل کنید.

فرآیند تعویض توکن ها بسیار ساده است و شبیه هر تراکنش دیگری است که در آن توکن‌ها را از کیف پول خود ارسال می‌کنید.

مراحل:

ورود به کیف پول: وارد کیف پولی شوید که توکن‌های NEO و GAS خود را در آن نگهداری می‌کنید.
ارسال توکن‌ها به آدرس قرارداد هوشمند: همه توکن‌های خود را به آدرس قرارداد هوشمند رسمی نئو ارسال کنید. توجه داشته باشید که قبل از ارسال توکن‌های GAS، حتما توکن‌های NEO را ارسال کنید. زیرا برای انجام تراکنش، کاربران باید مقداری GAS در کیف پول خود داشته باشند تا هزینه‌های کارمزد تراکنش را پوشش دهند.
آدرس قرارداد هوشمند نئو : AbWU4RbWvZ56Xfne2UR4aAaoDY7qgETp3q

کیف پول شما به طور خودکار توکن‌های جدید NEO N3 را شناسایی می‌کند و NEO N3 به همان کیف پولی که برای تعویض توکن‌ها استفاده کرده‌اید، واریز می‌شود.

  •  نکته مهم 1: بساری از کاربران در این روش بعد از چند دقیقه توکن‌های جدید را دریافت کرده‌اند اما به گفته تیم نئو، ممکن است که دریافت توکن‌های جدید کمی زمان ببرد.
  • نکته مهم 2: توجه داشته باشید که باید تمام موجودی خود را به قرارداد هوشمند ارسال کنید. در غیر این صورت، فرآیند تعویض توکن ها شروع نمی‌شود.

روش دوم: استفاده از کیف پول ONTO

اگر کیف پول ONTO را ندارید، ابتدا از طریق لینک‌های زیر آن را دانلود و نصب کنید.

پس از نصب و راه اندازی این کیف آن را اجرا کنید. روی نام کیف پول در گوشه سمت چپ بالای صفحه «دارایی ها» (Assets) ضربه بزنید یا روی «مدیریت کیف پول ها» (Manage wallets) در صفحه «نمایه» (Profile) ضربه بزنید تا صفحه Manage wallet باز شود.

نئو N3

در صفحه «Manage wallets»، روی دکمه “···” در سمت راست نام کیف پول ضربه بزنید. سپس روی «Add Wallet» ضربه بزنید. تصاویر Neo Legacy و Neo N3 را بررسی کنید و روی دکمه «Confirm» ضربه بزنید تا کیف پول اضافه شود.

تبدیل نئو

رمزارزهای NEO یا GAS خود را (در شبکه نئو N3) به کیف پول ONT ID خود منتقل کنید.

NEO در اینجا به عنوان مثال در نظر گرفته شده است. همین مراحل را می‌توانید برای رمزارز GAS نیز تکرار کنید.

روی NEO در صفحه «Assets» ضربه بزنید.

در گوشه سمت چپ پایین روی «Migration» ضربه بزنید تا صفحه Migration باز شود.

نئو لگسی به نئو ان 3

روی نماد سمت راست نوار «Address» ضربه بزنید.

آدرس Neo N3 را که می‌خواهید NEO را به آن منتقل کنید، انتخاب کنید.

مقدار NEO مد نظر خود را وارد کنید و روی دکمه «Next» ضربه بزنید. سپس این تراکنش را تایید کنید. پس از تأیید تراکنش، دارایی شما نهایت ظرف یک روز کاری به آدرس Neo N3 شما ارسال می شود.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی دو روش سریع و آسان برای انتقال و تبدیل توکن ‌های شبکه نئو لگسی به شبکه نئو N3 پرداختیم. شبکه نئو N3 یک شبکه سریع و کارآمدتر است که قابلیت‌های نئو را افزایش می‌دهد. توجه داشته باشید که در هر دو روش معرفی شده ممکن است دریافت توکن‌های جدید کمی زمان ببرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx