تنها ۸ درصد آمریکایی ها دیدگاه مثبتی نسبت به ارزهای دیجیتال دارند

ارزهای دیجیتال در آمریکا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 351 نفر

تنها ۸ درصد آمریکایی ها دیدگاه مثبتی نسبت به ارزهای دیجیتال دارند

یک نظرسنجی جدید از CNBC نشان می‌دهد که تنها ۸ درصد از آمریکایی‌ها تا پایان نوامبر دیدگاه مثبتی نسبت به ارزهای دیجیتال دارند که نسبت به ۱۹ درصد ثبت‌شده در ماه مارس کاهش قابل‌توجهی داشته است.

نظرسنجی اقتصادی CNBC بین ۲۶ نوامبر و ۳۰ نوامبر انجام شد. با این حال، باید آن را تنها یک نمونه در نظر گرفت زیرا، علیرغم نامش، حجم نمونه نسبتا کوچکی از ۸۰۰ پاسخ دهنده در سراسر ایالات متحده داشت. ، با خطای حاشیه ای حدود ۳.۵ درصدی.

این نظرسنجی در ۷ دسامبر منتشر شد و همزمان با کاهش تعداد پاسخ دهندگان دوستدار کریپتو،CNBC  تاکید کرد که تعداد کسانی که دیدگاه‌های منفی نسبت به کریپتو دارند، به سرعت رشد کرده است و از ۲۵ درصد در مارس به ۴۳ درصد در نوامبر افزایش یافته است.

CNBC  پیشنهاد کرد که نتایج نشان‌دهنده سقوط چشمگیر سرمایه‌گذاری است که به عنوان طبقه دارایی خود معرفی می‌شد.

محبوبیت ناشی از رالی قبلی بیت کوین در سال ۲۰۲۱ بسیاری از افراد عادی را به سمت کریپتو جذب کرد و این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۲۴ درصد از مردم در گذشته روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری، معامله یا از آن‌ها استفاده کرده‌اند، در حالی که در ماه مارس ۱۶ درصد افزایش یافته است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران کریپتو نیز نسبت به این طبقه دارایی‌ها بدبین شده اند، زیرا ۴۲ درصد از این پاسخ‌دهندگان اظهار داشتند که «دیدگاهی تا حدودی بسیار منفی» نسبت به ارزهای دیجیتال دارند.

طبق این نظرسنجی، اکنون ۴۲ درصد از سرمایه‌گذاران کریپتو، دیدگاهی تا حدودی یا بسیار منفی نسبت به این طبقه دارایی دارند که مطابق با نتیجه ۴۳ درصدی برای همه بزرگسالان در نظرسنجی است. تفاوت اصلی: ۱۷ درصد از سرمایه گذاران کریپتو در مقایسه با ۴۷ درصد برای سرمایه گذاران غیرکریپتو دیدگاه بسیار منفی دارند.

در حالی که این نظرسنجی دلیل ایجاد احساسات منفی بین ماه مارس و نوامبر را مشخص نکرد، رویدادهای اخیر در صنعت کریپتو احتمالاً نقش مهمی در آن ایفا کرده است. در ماه می، استیبل کوین Terra USD (UST)  سقوط کرد و ۴۴ میلیارد دلار از بازار حذف شد. در ماه ژوئیه، پلتفرم وام دهی کریپتو سلسیوس ورشکست شد و مقدار زیادی از سرمایه مشتریان را قفل کرد.

نوامبر بزرگترین شوک امسال را شاهد بود، صرافی FTX، سومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم مبادلات، در ۱۱ نوامبر اعلام ورشکستگی کرد و باعث از بین رفتن میلیاردها دلار از بازار شد و وجوه مشتریان را قفل کرد.

برایان بروک، مدیر عامل صرافی بیتفوری، طی یک سخنرانی در نشست مشاور مالی CNBC این هفته، تاکید کرد که کریپتو ۹۰ درصد بازار خرده‌فروشی است، به این معنی که احساسات سرمایه‌گذاران عادی بسیار مهم است.

بنابراین وقتی داستان های FTX را در صفحه اول وال استریت ژورنال می خوانید، به معنای واقعی کلمه هر روز در ۳۰ روز گذشته… کاری که این کار برای تازه واردان نسبتاً انجام می دهد، ترسیدن است

وی افزود:

در نتیجه نقدینگی کمتر از آنچه بوده است  می شود و تمایل مردم به سرمایه گذاری کمتر خواهد شد.

در مورد سرمایه گذراران نهادی شرایط متفاوت است

بر اساس یک نظرسنجی تحت حمایت کوین بیس که در ۲۲ نوامبر منتشر شد و بین ۲۱ سپتامبر و ۲۷ اکتبر انجام شد، مشخص شد که ۶۲ درصد از سرمایه گذاران نهادی سرمایه گذاری شده در ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری های خود را در ۱۲ ماه گذشته افزایش داده اند. این هفته، صرافی بیت استامپ کریپتو همچنین ادعا کرد که ثبت‌نام‌ سازمان ها در این پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال در ماه نوامبر ۵۷ درصد افزایش یافته است. این در صورتی بوده است که صرافی FTX طلایه دار ورود سازمان ها به این بازار بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx