132 میلیون دلار توکن آزاد می‌شود: کدام ارزها تحت تاثیر قرار می‌گیرند؟

انتشار 3 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

بازار ارزهای دیجیتال این هفته شاهد رویدادی هیجان‌انگیز به ارزش ۱۳۲ میلیون دلار است که برای سرمایه‌گذاران و تیم‌ پروژه‌ها اهمیت زیادی دارد. این رویداد، آزادسازی توکن‌هایی است که قبلا در امانت (escrow) نگهداری می‌شدند. عرضه این توکن‌ها بر کل عرضه در گردش آنها تأثیر گذاشته و به طور بالقوه قیمت بازار را تحت تاثیر […]

ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال این هفته شاهد رویدادی هیجان‌انگیز به ارزش ۱۳۲ میلیون دلار است که برای سرمایه‌گذاران و تیم‌ پروژه‌ها اهمیت زیادی دارد. این رویداد، آزادسازی توکن‌هایی است که قبلا در امانت (escrow) نگهداری می‌شدند. عرضه این توکن‌ها بر کل عرضه در گردش آنها تأثیر گذاشته و به طور بالقوه قیمت بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

جزئیات عرضه‌های کلیدی توکن در این هفته

  • اسپیس آیدی (ID): در تاریخ ۲۲ جولای، اسپیس آیدی، یک پروتکل غیرمتمرکز برای احراز هویت جهانی، ۱۸.۴۹ میلیون ارز دیجیتال ID را آزاد می‌کند که باعث افزایش عرضه در گردش فعلی آن به ۴۳۰.۵ میلیون توکن ID می‌شود. این توکن‌ها بین بنیاد ایدی فضایی، صندوق اکوسیستم، مشارکت‌کنندگان در ایردراپ و برای اهداف بازاریابی توزیع خواهند شد. اسپیس آیدی به کاربران این امکان را می‌دهد تا از یک نام دامنه واحد برای نمایش هویت خود در برنامه‌ها و شبکه‌های مختلف استفاده کنند و افراد، دارایی‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز را در بلاک‌چین‌های مختلف به هم متصل کنند.
  • آلت‌لیر (ALT): در تاریخ ۲۵ جولای، آلت‌لیر، یک پروتکل غیرمتمرکز که مقیاس‌پذیری بلاک‌چین را از طریق رول‌اپ‌های سهام‌گذاری مجدد (Restaked Rollups) بهبود می‌بخشد، ۶۸۴.۲۱ میلیون توکن ALT را آزاد می‌کند که معادل ۴۲ درصد از کل عرضه در گردش فعلی آن به میزان ۱.۶۲ میلیارد توکن ALT است. این توکن‌ها به خزانه، سرمایه‌گذاران، تیم، مشاوران، اعضای جامعه و توسعه پروتکل اختصاص داده خواهند شد. این عرضه قابل توجه ارز دیجیتال، که ۸۴.۵ درصد از کل عرضه‌های با قفل زمانی (cliff unlocks) را در هفت روز آینده تشکیل می‌دهد، می‌تواند به دلیل عرضه در گردش نسبتاً کم در مقایسه با کل عرضه، تأثیر منفی بر قیمت داشته باشد.
  • ییلد گیلد گیمز (YGG): در تاریخ ۲۷ جولای، ییلد گیلد گیمز (YGG)، یک جامعه بازی برای کسب درآمد، ۱۴.۰۸ میلیون ارز دیجیتال YGG را آزاد می‌کند که به کل عرضه در گردش فعلی آن به میزان ۳۷۶.۲۵ میلیون توکن YGG اضافه می‌شود. این توکن‌ها بین جامعه، بنیان‌گذاران، سرمایه‌گذاران و خزانه برای حمایت از رشد صنف و توسعه اکوسیستم توزیع خواهند شد. YGG به گیمرهای سراسر جهان امکان می‌دهد تا با شرکت در بازی‌های بلاک‌چین، پاداش ارز دیجیتال کسب کنند و در دارایی‌های NFT مانند آیتم‌های درون بازی و زمین مجازی برای استفاده اعضای صنف سرمایه‌گذاری می‌کند.
  • سینگولاریتی‌نت (AGIX): در تاریخ ۲۸ جولای، سینگولاریتی‌نت ۸.۴۵ میلیون توکن AGIX را آزاد می‌کند که به کل عرضه در گردش فعلی آن به میزان ۶۳۹.۶۶ میلیون ارز دیجیتال AGIX اضافه می‌شود. این توکن‌ها بین شرکت‌کنندگان در برنامه پاداش AGIX-ADA توزیع خواهند شد که به دنبال ایجاد انگیزه و پاداش برای تعامل و مشارکت جامعه در توسعه پلتفرم است. توکن AGIX برای تراکنش‌ها، حاکمیت و پاداش به اپراتورهای نود (node) حیاتی است و از قابلیت چندزنجیره‌ای (cross-chain) در هر دو شبکه کاردانو و اتریوم پشتیبانی می‌کند.
  • اتنا (ENA): در تاریخ ۲۸ جولای، اتنا (ENA) ۱۴.۸۹ میلیون توکن ENA را آزاد می‌کند که به کل عرضه در گردش فعلی آن به میزان ۱.۷ میلیارد توکن ENA اضافه می‌شود. این توکن‌ها به توسعه اکوسیستم اختصاص دارند. اتنا یک راه‌حل ارز دیجیتال بومی را مستقل از بانکداری سنتی ارائه می‌دهد و یک ابزار پس‌انداز با پشتوانه دلار به نام «اوراق بهادار اینترنتی» را ارائه می‌کند. همچنین، توکن ENA به دارندگان آن اجازه می‌دهد تا در مورد پیشنهادات حاکمیتی رأی دهند.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx