متامسک و مستر کارت برای ایجاد یک کارت نقدی همکاری می‌کنند

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

متامسک، یکی از امن‌ترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های جهان، اخیراً همکاری جدیدی را برای ایجاد یک کارت نقدی (Debit card) برای خرج کردن ارزهای دیجیتال با مسترکارت اعلام کرده است. متامسک در همکاری با مسترکارت، یک کارت نقدی راه‌اندازی خواهد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را مستقیماً در فروشگاه‌های فیزیکی و […]

متامسک و مسترکارت

متامسک، یکی از امن‌ترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های جهان، اخیراً همکاری جدیدی را برای ایجاد یک کارت نقدی (Debit card) برای خرج کردن ارزهای دیجیتال با مسترکارت اعلام کرده است. متامسک در همکاری با مسترکارت، یک کارت نقدی راه‌اندازی خواهد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را مستقیماً در فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین مانند استفاده از پول فیات خرج کنند. این توسعه گامی مهم در جهت ادغام ارزهای دیجیتال در سیستم مالی سنتی است و می‌تواند پیامدهای مهمی برای پذیرش ارزهای دیجیتال در سطح جهانی داشته باشد.

متامسک به یک ابزار ضروری برای کاربران ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و رابط ساده و امنی را برای مدیریت کیف پول‌های دیجیتال، تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) و مشارکت در اکوسیستم رو به رشد امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) فراهم می‌کند. با این حال، یکی از موانع اصلی برای پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال، مشکل خرج کردن مستقیم این دارایی‌های دیجیتال در دنیای واقعی بوده است. متامسک قصد دارد تا با همکاری جدید خود به کمک مسترکارت این این شکاف را پر کند. مسترکارت نیز مدت‌هاست که در زمینه راه‌حل‌های پرداخت در سطح جهانی پیشرو بوده و علاقه فزاینده‌ای به ارزهای دیجیتال و بلاکچین نشان داده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx