سندباکس: انقلابی در بازار بازی ها

ارز سند
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1115 نفر

معرفی پروژه SandBox

Sandbox یک متاورس و اکوسیستم بازی مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. و در آن می‌توانید دارایی‌ها و بازی‌ها را ایجاد کنید، به اشتراک بگذارید و کسب درآمد کنید.

با توجه به شرایط مطلوب بازار بازی های آنلاین و پیش بینی افزایش حجم این بازار تا ۱۷۰ میلیارد دلار درسال ۲۰۲۵ SandBox قصد دارد با دگرگون کردن ساختار سنتی، انقلابی در اکو سیستم بازی ها ایجاد کند.  Sandbox یک دنیای مجازی غیرمتمرکز و جامعه محور است. که در آن افراد می توانند دارایی های دنیای مجازی را طراحی، به اشتراک بگذارند و بفروشند.

متاورس SandBox  یکی از چندین دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که تلاش می کند پویایی بازار بازی ها را تغییر دهد و به کاربران برای ارزشی که از طریق تولید محتوا ایجاد می کنند پاداش دهد.

The Sandbox که توسط شرکت Pixowl ایجاد شد، برای برهم زدن بازار سنتی بازی‌ها طراحی شده است که در آن پلتفرم‌ها مالک و مسئول کنترل محتوا و دارایی های تولید شده توسط کاربر هستند که به موجب آن حقوق سازندگان و گیمرها محدود می‌شود. البته در Sandbox، کاربران مالکیت مطلق بر دارایی های خود در متاورس داخلی را دارند.

محصولات اصلی SandBox

Sandbox سه بخش اصلی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد:

VoxEdit به کاربران اجازه می دهد تا اشیاء سه بعدی را در متاورس ایجاد و متحرک سازی کنند، مانند افراد، حیوانات، ابزارها و… . این اشیاء  ASSETSنامیده می شوند و از استاندارد توکن ERC-1155 استفاده می کنند، که امکان می دهد هردو نوع توکن های مثلی و غیرمثلی (NFT) تنها با یک قرارداد هوشمند ساخته شوند.

Voxedit

Sandbox Marketplace مکانی است که در آن کاربران می توانند دارایی های خود را منتشر و به فروش برسانند.

Sandbox Game Maker به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از دارایی های خریداری شده یا ساخته شده در بخش VoxEdit بازی های سه بعدی را به صورت رایگان در این بخش که اتفاقا مهمترین بخش اکوسیستم SndBox است ایجاد کنند. کاربران می توانند به دلخواه خود با دارایی های خود زمین های دیجیتال خریداری شده را طراحی و سازماندهی کنند.

در حالی که برای فعالیت در Sandbox نیازی به دانش کدنویسی نیست، مجموعه ابزارهای قدرتمند آن امکان ایجاد و ترکیب دارایی‌های ارزشمند را در دنیایی از بازی‌های آنلاین و جهان‌هایی مجازی که به سرعت در حال رشد هستند، ممکن می‌سازد.

sand tokenomics sandbox econ

توکنومیکس

Sandbox با ارائه اکوسیستمی برای دارایی های توکن شده در بازی، از چندین توکن مختلف استفاده می کند. SAND یک توکن ERC-20 است که تمام تراکنش ها و تعاملات اکوسیستم را تامین می کند. برای مثال، برای انجام بازی‌ها، خرید تجهیزات یا شخصی‌سازی آواتار خود، نیاز به توکن SAND دارید. در آینده، توکن  SANDبه عنوان یک توکن حاکمیتی نیز عمل خواهد کرد و به دارندگان آن اجازه می‌دهد تا در هنگام تأسیس  Sandbox DAO (سازمان مستقل غیرمتمرکز) در مورد تغییرات اکوسیستم نظر بدهند.

SAND  همچنین می تواند برای خرید دارایی ها و زمین ها، قطعات دیجیتالی املاک و مستغلات که به صورت NFT هستند، استفاده شود. کاربران می توانند از زمین های دیجیتال، یک طرح دیجیتالی ۹۶*۹۶ متری، برای نگهداری بازی ها و دارایی ها استفاده کنند. تنها ۱۶۶۴۶۴ قطعه زمین وجود خواهد داشت. هر کاربر می تواند با ترکیب چند زمین تشکیل یک Estate بدهد.

در نهایت، توکن‌های SAND را می‌توان برای به دست آوردن SAND بیشتر، و همچنین دو نوع دیگر از توکن‌ها  (Catalysts و Gems)  که برای ایجاد دارایی مختلف مورد نیاز است، به اشتراک گذاشت. توکن‌های  Gems و Catalysts هردو مبتنی بر شبکه ERC-20 هستند.

Sandbox هزینه تراکنش ها را از طرف بازیکنان می پردازد و تجربه کاربر را یکپارچه تر می کند. علاوه بر این، ۵۰ درصد از حجم تراکنش توکن SAND به بنیادSandbox اختصاص می‌یابد که از طریق کمک‌های مالی و ارتقای پلتفرم از اکوسیستم پشتیبانی می‌کند.

بنیانگذار SandBox

آرتور مادرید یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت Pixowl و همچنین SandBox است. او در سال ۲۰۰۰ در رشته اقتصاد از دانشگاه پاریس دوفین فارغ التحصیل شد. کار حرفه ای مادرید به عنوان مشاور در Eurogroup Consulting فرانسه آغاز شد. او در سال ۲۰۰۱، ۱-Click Media را تأسیس کرد که بعداً توسط Ipercast خریداری شد.

distribution sand

تعداد و نحوه توزیع توکن های SAND

حداکثر تعداد توکن های قابل عرضه SAND 3,000,000,000 واحد است. در حال حاضر، حدود ۱,۲۴۳,۰۶۴,۷۷۸ توکن SAND در گردش هستند که شامل ۴۱٪ از کل عرضه موجود تا ژوئن ۲۰۲۲ است. پروژه SandBox طی دوره زمانی می تا نوامبر ۲۰۱۹ یک فروش خصوصی موفق به ارزش ۳,۴۱۰,۰۰۰ با ۱۳ سرمایه گذار عمده را شروع کرد. طی این فروش خصوصی تعداد ۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰ توکن SAND که معادل ۱۷.۲ درصد از کل توکن های قابل عرضه است بین افراد تقسیم شد.

از کل توکن های قابل عرضه ، حدود ۲۵.۸۲ درصد به عنوان اندوخته شرکت کنار گذاشته شده است. بنیانگذاران و اعضای تیم حدود ۳۱ درصد ازتوکن ها را در اختیار دارند که البته تا ۵ سال اجازه فروش آن را ندارند. حدود ۱۲ درصد توکن ها برای فروش اختصاصی لانچ پد بایننس و ۱۰ درصد دیگر به عنوان پاداش به مشاوران پروژه اختصاص داده شده است.

تاریخچه قیمتی ارز SAND

بعد از فروش خصوصی ۱۷.۲ درصد از توکن های SAND در سال ۲۰۱۹; قیمت عرضه شده این توکن در صرافی های معتبر در اواسط سال ۲۰۲۰ تنها ۰.۰۵ دلار بوده است. که در کمتر از ۷ ماه در آپریل ۲۰۲۱ قیمتش به ۰.۸۵ افزایش یافت. بعد ار طی کردن یک دوره کم نوسان تا اواخر اکتبر ;۲۰۲۱ همزمان با هایپ و ترند شدن بحث متاورس و شروع به کار رسمی فیسبوک با نام Meta این ارز رشدی انفجاری را در مدتی کوتاه تجربه کرد به طوریکه با رشد بیش از ۱۰۰۰ درصدی به اوج قیمتی ۸.۴۸ دلار رسید.

در حال حاضر و همزمان با ورود کل بازار ارزهای دیجیتال به یک دوره ریزشی هر چند قیمت SAND تا ۰.۸۰ دلار کاهش یافته است اما باز هم هولدرهای این ارز که تا قبل از شروع رشد انفجاری این توکن را خریده اند به لطف رشد چشمگیر SAND در دوره درخشان ارزهای متاورسی، ضرری را هنوز متحمل نشده اند.

برای خرید و فروش و معامله توکن محبوب SAND در ارزینجا از این لینک استفاده بفرمایید.

هم چنین می‌توانید با استفاده از این لینک به وبسایت رسمی پلتفرم سندباکس مراجعه بفرمایید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx