بنیانگذار My Big Coin مجرم شناخته شد

بنیانگذار My Big Coin مجرم شناخته شد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5851 نفر

بنیانگذار My Big Coin مجرم شناخته شد

بنیانگذار شرکت ارزهای دیجیتال My Big Coin، راندل کارتر; روز پنجشنبه توسط هیئت منصفه فدرال در بوستون به دلیل کلاهبرداری و تراکنش های غیرقانونی محکوم شد.کراتر در سال ۲۰۱۳ شرکت My Big Coin Inc را تأسیس کرد; و دفتر مرکزی شرکت خدمات پرداخت مجازی و رمزنگاری جعلی را در لاس وگاس قرار داد.بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷; او از حدود ۴۰ قربانی به ارزش بیش از ۶ میلیون دلار کلاهبرداری کرد و همکارانش این توکن را نادرست معرفی کردند.

وی ادعا کرد که رمز ارز دیجیتال او; توسط ۳۰۰ میلیون دلار طلا، نفت و سایر دارایی های فیزیکی پشتیبانی می شود.علاوه بر این، او ادعا کرد که همکاری بین My Big Coin و MasterCard وجود دارد; و به سرمایه گذاران گفت که می توانند توکن های خود را با سایر ارزهای دیجیتال و فیات مبادله کنند.همه ادعاها نادرست بودند زیرا My Big Coin حتی برای شروع در بلاک چین نبود.به گفته دادستان ها کراتر سرمایه سرمایه گذاران را برای اهداف شخصی خود مانند; عتیقه جات، جواهرات و آثار هنری خرج کرد.

کمیسیون معاملات آتی کالا ایالات متحده (CFTC) در ابتدا در سال ۲۰۱۸ در یکی از اولین مواردی که دادگاه حکم داد ارز دیجیتال می تواند یک کالا در نظر گرفته شود، اتهام کلاهبرداری کالا را علیه او تنظیم کرد.در آن زمان، CFTC همچنین علیه همکاران کراتر، از جمله مدیر عامل My Big Coin، جان روش، و دو نفر دیگر، اتهامات مدنی ارائه کرد.پس از اینکه CFTC در ابتدا از او شکایت کرد، دادستان های فدرال نیز به دنبال او رفتند. وزارت دادگستری با CFTC، FBI و USPIS برای بررسی این پرونده همکاری کرد.

پس از محکومیت به چهار فقره کلاهبرداری و سه فقره پولشویی، ممکن است تا ۳۰ سال زندان محکوم شود. این حکم برای ۲۷ اکتبر در برابر یک قاضی منطقه فدرال برنامه ریزی شده است.با این حال، وکیل او، اسکات لوپز، گفته است که کریتر هیچ اشتباهی مرتکب نشده است، زیرا سرمایه‌گذاران قبل از سرمایه‌گذاری در آن‌ها از خطرات ارزهای دیجیتال کاملاً آگاه بودند.لوپز در بیانیه افتتاحیه خود گفت:

ناکامی در راه اندازی یک استارت آپ موفق، به ویژه در دنیای بی ثبات ارزهای دیجیتال، جرم نیست.

اما دادستان ایالات متحده، Rachael S. Rollins، استدلال کرد که:

کارتر محبوبیت روزافزون کریپتو را فرصتی برای ثروتمند شدن سریع از طریق یک طرح کلاهبرداری ناجوانمردانه که توسط تاکتیک های بازاریابی پر زرق و برق و دروغ های آشکار پوشانده شده بود، دید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx