کاهش موجودی بیت کوین در صرافی ها

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

با کاهش قیمت بیت کوین، فروش زیادی از سوی سرمایه گذاران صورت گرفته است. این روند فروش به کاهش بیشتر قیمت دارایی دیجیتال در چند وقت اخیر کمک کرده است. با این حال، با ادامه روند نزولی، کاهش قابل توجهی در مقدار BTC فروخته شده توسط دارندگان مشاهده شده است. کاهش تعداد آدرس هایی که کوین های خود را به صرافی های متمرکز می فرستند گویای این موضوع است.

فروشندگان در حال کاهش اند

در طول سال گذشته، تعداد آدرس‌های بیت‌کوینی که بیت‌کوین را به صرافی‌های متمرکز می‌فرستادند، احتمالاً برای فروش دارایی‌های خود، به‌طور باورنکردنی افزایش یافته است. اما در هفته های اخیر شروع به کاهش کرده بود.

بر اساس گزارش گلس‌نود، تعداد آدرس‌هایی که بیت‌کوین را به صرافی‌ها ارسال می‌کردند، در روز پنجشنبه به پایین‌ترین حد خود در ۲۲ ماه گذشته رسید. این تعداد حدود ۴۴۴۵.۳۶۹ نفر بود. اما روز جمعه یک کاهش متوالی دیگر به ثبت رسید. این بار، تعداد آدرس هایی که بیت کوین را به صرافی ها ارسال می کردند، ۴۴۴۳.۲۰۲ آدرس بود و این با بیش از ۶۰۰۰ کیف پولی که در اواسط سال ۲۰۲۲ بیت کوین را به صرافی های متمرکز ارسال می کردند، فاصله زیادی دارد. در حالی که افزایش کیف پول هایی که بیت کوین را به صرافی ها ارسال می کردند با کاهش قیمت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ مرتبط بود، اکنون برعکس است، با کاهش همزمان تعداد ادرس های فرستنده قیمت بیت کوین نیز کاهش میابد.

این برای بیت کوین به چه معناست؟

به طور طبیعی، داده هایی مانند این به این واقعیت اشاره می کند که روند انباشت رو به رشدی در بین سرمایه گذاران وجود دارد، اما همه داده ها این را نشان نمیدهد. به عنوان مثال تغییر موقعیت خالص هولدر است که توسط گلسنود در روز جمعه ثبت شد.

در فاز انباشت انتظار میرود که برایند معاملات به سمت خرید قوی تر باشددر حالی که در حال حاضر معیار انباشت به کاهش ادامه می دهد و اکنون به پایین ترین سطح یک ماهه خود یعنی ۵۱۹۹۷.۷۰۸ رسیده است. این نشان می دهد که حتی اگر ممکن است خستگی ناشی از فروش وجود داشته باشد، باز هم برای فشار بر قیمت دارایی دیجیتال کافی است.

مقدار عرضه فعال بیت کوین همچنان در حال افزایش است و اکنون به بالاترین سطح یک ماهه ۷۱۸۴۳۷.۷۲۸ بیت کوین رسیده است. این نسبت به بالاترین رقم قبلی در ۱۱ سپتامبر یعنی ۷۱۷,۰۹۷.۴۲۷ بیت کوین اندکی افزایش یافته است که همچنان به این واقعیت اعتبار می بخشد که فروش ها ادامه دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx