توکن آنلاک های مهم ماه اکتبر | مراقب این توکن ها باشید

انتشار 3 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

چندین پروژه بلاکچین، از جمله سویی، زتاچین و اپتوس، در ماه اکتبر مقادیر قابل‌توجهی توکن را آزاد خواهند کرد. مهم‌ترین رویدادهای توکن آنلاک در اکتبر شامل تایکو است که ۱۵.۷۰٪ از عرضه خود را آزاد می‌کند و سلستیا با ۱.۰۵ میلیارد دلار که ۸۱.۹۴٪ از عرضه خود را تشکیل می‌دهد.

توکن آنلاک

چندین پروژه بلاکچین، از جمله سویی، زتاچین و اپتوس، در ماه اکتبر مقادیر قابل‌توجهی توکن را آزاد خواهند کرد. مهم‌ترین رویدادهای توکن آنلاک در اکتبر شامل تایکو است که ۱۵.۷۰٪ از عرضه خود را آزاد می‌کند و سلستیا با ۱.۰۵ میلیارد دلار که ۸۱.۹۴٪ از عرضه خود را تشکیل می‌دهد.

هفته اول اکتبر در راه است، بنابراین بیایید نگاهی به توکن آنلاک های قابل توجه ماه اکتبر بیندازیم.

1 اکتبر، توکن آنلاک سویی و زتاچین

در تاریخ ۱ اکتبر، سویی (Sui) توکن‌هایی به ارزش تقریبی ۱۱۵.۵۵ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که این مقدار معادل ۲.۴۰٪ از عرضه در گردش آن است. در همان روز، زتاچین (ZETA) نیز توکن‌هایی به ارزش ۳۸.۵۹ میلیون دلار آزاد خواهد کرد که این مقدار قابل توجه ۱۳.۴۳٪ از عرضه در گردش آن را تشکیل می‌دهد.

4 اکتبر، ایموتبل ایکس

پس از سویی و زتاچین نوبت به ایموتیبل ایکس (IMX) می‌رسد که در تاریخ ۴ اکتبر حدود ۵۸.۷۸ میلیون دلار توکن آزاد خواهد کرد که معادل ۲.۰۲٪ از کل عرضه آن است.

11 اکتبر، توکن آنلاک اپتوس

پروژه بلاکچین لایه ۱ اپتوس (APT) نیز قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر توکن‌هایی به ارزش ۹۲.۱۷ میلیون دلار را آزاد کند، که این مقدار ۲.۲۵٪ از عرضه در گردش آن را شامل می‌شود.

14 اکتبر، تایکو و اکسی اینفینیتی

تایکو (TAIKO) در تاریخ ۱۴ اکتبر ۱۲ میلیون توکن به ارزش ۲۳.۴۰ میلیون دلار آزاد خواهد کرد که این مقدار قابل توجه ۱۵.۷۰٪ از عرضه آن است. این بازگشایی توکن دومین رویداد توکن آنلاک بزرگ در این ماه است. اکسی اینفینیتی (AXS) نیز در همان روز توکن‌هایی به ارزش ۵۰.۴۳ میلیون دلار آزاد خواهد کرد که معادل ۶.۱۴٪ از عرضه در گردش آن است.

15، 16 و 17 اکتبر، استارک نت، آربیتروم و ایپ کوین

استارک نت (STRK) در تاریخ ۱۵ اکتبر توکن‌هایی به ارزش ۳۰.۶۰ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که ۳.۶۰٪ از عرضه آن را تشکیل می‌دهد.

در تاریخ ۱۶ اکتبر نوبت به آربیتروم (ARB) می‌رسد که توکن‌هایی به ارزش ۶۰.۱۴ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که معادل ۲.۵۶٪ از عرضه در گردش آن است. ایپ کوین (APE) نیز در تاریخ ۱۷ اکتبر ۱۳.۰۴ میلیون دلار توکن آزاد خواهد کرد که معادل ۲.۳۱٪ از عرضه در گردش آن است.

30 اکتبر، بزرگترین توکن آنلاک ماه

بزرگ‌ترین توکن آنلا‌ک در تاریخ ۳۰ اکتبر رخ خواهد داد، زمانی که سلستیا (TIA) قصد دارد ۱۷۵.۵۶ میلیون توکن TIA به ارزش تقریبی ۱.۰۵ میلیارد دلار را آزاد کند. این مقدار معادل ۸۱.۹۴٪ از عرضه در گردش این توکن است. این بازگشایی همچنین منجر به انتشار روزانه تقریباً یک میلیون توکن برای سال آینده خواهد شد. اخیراً سلستیا با رهبری Bain Capital Crypto موفق به جمع‌آوری ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه شده است.

با توجه به اینکه پروژه‌های بلاکچین متعددی در حال آزادسازی مقادیر قابل‌توجهی توکن هستند، رویدادهای توکن آنلاک در ماه اکتبر می‌تواند بر عرضه در گردش و دینامیک بازار این پروژه‌ها تأثیر بگذارد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
صرافی ارزینجا
ARZINJA
صرافی ارزینجا
ارزینجا یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی است که معاملات آسان (OTC) و پیشرفته (P2P) بیشتر از 1000 رمزارز را ممکن کرده است. با ساده‌ترین و سریع‌ترین روش احراز هویت می‌توانید همین حالا عضو ارزینجا شوید و با کمترین کارمزد، معامله و سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال را شروع کنید.
ثبت نام در ارزینجا
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx