قیمت XRP افزایش یافت؛ چه چیزی محرک این جریان است؟

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

با افزایش خوش‌بینی معامله‌گران، توکن XRP در صدر بازار قرار گرفت و بیت کوین و اتریوم را در ساعات آغازین بازار آسیا شکست داد. قیمت XRP با افزایش ۷ درصدی در ۲۴ ساعت به بیش از ۶۴ سنت رسید که بالاترین نقطه از تاریخ ۲۵ مارس تاکنون است. این افزایش در میان آزادسازی برنامه‌ریزی شده‌ی […]

قیمت XRP

با افزایش خوش‌بینی معامله‌گران، توکن XRP در صدر بازار قرار گرفت و بیت کوین و اتریوم را در ساعات آغازین بازار آسیا شکست داد. قیمت XRP با افزایش ۷ درصدی در ۲۴ ساعت به بیش از ۶۴ سنت رسید که بالاترین نقطه از تاریخ ۲۵ مارس تاکنون است. این افزایش در میان آزادسازی برنامه‌ریزی شده‌ی تعداد زیادی از توکن‌ها و امیدواری‌های بیشتر برای حل و فصل طولانی مدت دعوای حقوقی SEC و ریپل رخ داده است.

یک پرونده‌ی قضایی روز سه‌شنبه نشان داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قصد دارد شکایت خود علیه صرافی رمزنگاری بایننس را اصلاح کند، از جمله در مورد «اوراق بهادار دارایی رمزنگاری شخص ثالث»، که احتمالاً به این معنی است که قاضی نیازی به تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا ده توکن مانند SOL سولانا و MATIC پالیگان اوراق بهادار ثبت‌نشده هستند یا خیر، نخواهد داشت. اگرچه در این پرونده نامی از توکنی برده نشده است، اما معامله‌گران آن را نشانه‌ای از پایان اختلاف حقوقی بین SEC و ریپل لبز می‌دانند که XRP را منتشر کرده است.

ریپل

ریپل قرار است در ماه آگوست به عنوان بخشی از یک برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده، ۱ میلیارد XRP به ارزش ۶۴۱ میلیون دلار در قیمت‌های فعلی را آزاد کند. در حالی که مفهوم عرضه بیشتر توکن به بازار به طور منطقی باعث کاهش قیمت می‌شود، تحقیقاتی جدید نشان می‌دهد که ممکن است روند صعودی موجود بازار، به دلیل افزایش نقدینگی تسریع شود.

داده‌های بازار از کوین گکو نشان می‌دهد که تقاضا برای XRP از کره جنوبی نشأت می‌گیرد. جفت ارز XRP-ون کره‌ با ۳۸۶.۵ میلیون دلار در مقابل جفت ارز XRP-USDT بایننس که به ۳۵۲.۵ میلیون دلار رسید، قرار گرفت. در دنیای رمزنگاری، معامله‌گران کره جنوبی به دلیل ایجاد رالی‌های هیجانی روی توکن‌ها شناخته شده‌اند که به فشار خرید و احتمالاً تأثیرگذاری بر قیمت‌ها کمک می‌کند. همچنین در اوایل ماه جولای، فعالیت‌های تجاری XRP در صرافی‌های محلی از بیت کوین و تتر (USDT) که معمولاً پیشرو هستند، پیشی گرفت که منجر به افزایش ۲۰ درصدی قیمت XRP شد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
ریپل
xrp
ریپل
ریپل، تغییردهنده قواعد انتقالات مالی جهانی، با سرعت و کارایی بالا، به‌عنوان پل ارتباطی بین ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی سنتی عمل می‌کند. با هدف تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی، XRP با سرعت بالا در پردازش تراکنش‌ها به شما امکان می‌دهد که به دنیای جدیدی از تسویه‌های سریع و ارزان وارد شوید.
خرید ریپل
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx