ذخایر بیت کوین شرکت‌های عمومی در یک سال 200 درصد افزایش یافته است

انتشار 3 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

شرکت‌های عمومی (بورسی) در یک سال گذشته، دارایی‌های بیت کوینی خود را به طور چشمگیری از ۷.۲ میلیارد دلار به ۲۰ میلیارد دلار افزایش داده‌اند که نشان‌دهنده یک افزایش نزدیک به ۲۰۰ درصدی است. داده‌های فعلی نشان می‌دهند که ۴۲ شرکت به طور جمعی ۳۳۵،۲۴۹ بیت‌کوین در اختیار دارند. این افزایش پس از خرید مهم […]

بیت کوین

شرکت‌های عمومی (بورسی) در یک سال گذشته، دارایی‌های بیت کوینی خود را به طور چشمگیری از ۷.۲ میلیارد دلار به ۲۰ میلیارد دلار افزایش داده‌اند که نشان‌دهنده یک افزایش نزدیک به ۲۰۰ درصدی است.

داده‌های فعلی نشان می‌دهند که ۴۲ شرکت به طور جمعی ۳۳۵،۲۴۹ بیت‌کوین در اختیار دارند. این افزایش پس از خرید مهم مایکرواستراتژی به تعداد ۲۱،۰۰۰ بیت‌کوین در آگوست ۲۰۲۰ صورت گرفت. دارایی بیت کوینی مایکرواستراتژی از آن زمان به ۲۲۲،۵۰۰ واحد رسیده است.

یک نظرسنجی اخیر توسط نیکل دیجیتال (Nickel Digital Asset Management)، حمایت قوی نهادی برای بیت کوین را نشان داد. از میان ۲۰۰ سرمایه‌گذار نهادی از کشورهای مختلف، ۷۵ درصد از نگهداری بیت‌کوین توسط شرکت‌های عمومی حمایت می‌کنند و ۲۶ درصد آن را به عنوان یک دارایی ذخیره توصیه می‌کنند. این نظرسنجی همچنین پیش بینی می کند که ۵۸٪ از پاسخ دهندگان معتقدند ۱۰٪ یا بیشتر از شرکت های عمومی در پنج سال آینده بیت‌کوین خواهند داشت.

آناتولی کراچیلوف، مدیرعامل نیکل دیجیتال، خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران نهادی به طور فزاینده‌ای بیت کوین را به عنوان یک ابزار ذخیره ارزشمند می‌بینند که به پوشش ریسک کاهش ارزش ارز کمک می‌کند.

در حال حاضر، بیت‌کوین در اختیار این شرکت‌ها تنها ۱.۶ درصد از کل عرضه بیت‌کوین را تشکیل می‌دهد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx