سقوط توکن سلسیوس CEL با ورود به فصل بازسازی

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پس از گزارش های فراوان مبنی بر برداخت بدهی های سلیسیوس به پروتکل های وام دهی Celsius (CEL) گفت که در تلاش برای تثبیت کسب‌وکار خود،با استناد به  فصل 11 قانون ورشکستگی در ایالات متحده رسیدگی‌های داوطلبانه را در این شرکت آغاز کرده است. CEL به دنبال این اعلامیه سقوط کرد. در ساعت 03:03UTC توکن سلسیوس […]

سلسیوس

پس از گزارش های فراوان مبنی بر برداخت بدهی های سلیسیوس به پروتکل های وام دهی

Celsius (CEL) گفت که در تلاش برای تثبیت کسب‌وکار خود،با استناد به  فصل 11 قانون ورشکستگی در ایالات متحده رسیدگی‌های داوطلبانه را در این شرکت آغاز کرده است. CEL به دنبال این اعلامیه سقوط کرد.

در ساعت 03:03UTC توکن سلسیوس CEL با 0.538 دلار معامله شد و 25 درصد در یک روز کاهش یافت و اوایل امروز به 0.40 دلار  رسید. قیمت همچنان نسبت به یک ماه گذشته 92 درصد بیشتر است.

فصل 11 قانون ورشکستگی ایالات متحده به طور کلی سازماندهی مجدد را ارائه می دهد که معمولاً شامل یک شرکت یا شراکت می شود. بدهکار فصل 11 معمولاً طرحی را برای سازماندهی مجدد پیشنهاد می کند; تا تجارت خود را زنده نگه دارد و در طول زمان بدهیش را به طلبکاران بپردازد.

الکس ماشینسکی، بنیانگذار و مدیرعامل سلسیوس در این اطلاعیه گفته است: «این تصمیم درستی برای جامعه و شرکت ما است. ما یک تیم قوی و با تجربه داریم تا سلسیوس را در این روند هدایت کنیم.”

این شرکت اعلام کرد که 167 میلیون دلار پول نقد در اختیار دارد که; “نقدینگی کافی برای حمایت از عملیات خاص در طول فرآیند بازسازی” را فراهم می کند زیرا هدف آن “ادامه فعالیت در روال عادی” است.

در حال حاضر، سلسیوس از مرجعی برای برداشت های مشتریانش کمک نخواسته است; اما طبق اعلامیه به ادعاهای مشتری از طریق فرآیند فصل 11 رسیدگی می‌شود.

موردی که امروز بررسی می شود به دنبال تصمیم ماه گذشته سلسیوس برای توقف برداشت; مبادله و جابجایی ارز در پلتفرم سلسیوس است. این شرکت ادعا می کند که تسریع در برداشت را برای مشتریان خاص آزاد می کند. اولین برداشت برای مشتریان بطور کامل پرداخت می شود. این در حالیست که دیگر مشتریان باید منتظر بمانند تا شرکت دارایی های غیرنقدی و بلند مدت خود را نقد کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx