شیبا محبوب ترین ارز دیجیتال

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 537 نفر

شیبا اینو با سبز شدن بازار تبدیل به پرطرفدارترین ارز دیجیتال شد

بازار ارزهای دیجیتال یک بار دیگر سبز شد. بیت کوین (BTC) پس از صعود به بالای سطج ۱۷۰۰۰ دلار در بازار پیشتاز است. علاوه بر این بیت کوین از نظر جستجو و محبوبیت به عنوان پرطرفدارترین ارز دیجیتال در بازار شناخته می‌شود. در واقع، از ۹ ژانویه، شیبا اینو (SHIB) محبوب‌ترین ارز دیجیتال است و بعد از این ارز دیجیتال بیت کوین و پالیگان در رتبه‌های بعدی کوین مارکت کپ قرار گرفته‌اند.

شیبا اینو محبوب ترین ارز دیجیتال

SHIB با ارزش کل بازار ۴.۸۸ میلیارد دلار در رتبه شانزدهم بازار قرار دارد. از ۲۸ دسامبر که به پایین ترین سطح ۰.۰۰۰۰۰۷۹ دلار رسید، قیمت SHIB به شدت افزایش یافته است. از ۳۰ دسامبر، این ارز دیجیتال ۹ روز از ده روز را سبز به ثبت رسانده است. قیمت شیبا اینو به‌طور لحظه‌ای توانست از مرز میانگین متحرک روزانه (MA) 0.0000087 دلاری که از ۱۰ نوامبر به عنوان سقف ارز دیجیتال استفاده می‌شود، فراتر رود.

توکن سوزی ادامه دارد

SHIB همچنین از این واقعیت بهره مند شده است که وب سایت توکن سوزی شیبا گزارش داد که نرخ توکن سوزی شیبا اینو بیش از ۱۳۰۰٪ افزایش یافته است و میلیون ها توکن SHIB در یک روز و نیم گذشته به آدرس های توکن سوزی ارسال شده اند. بیش از ۳۷,۴۰۰,۶۴۶ توکن SHIB در بیست و چهار ساعت گذشته سوزانده شده است و در مجموع دوازده تراکنش در این مدت انجام شده است. قابل ذکر است، در ۷ ژانویه، توسعه دهندگان اکوسیستم شیبا اظهار داشتند که هر تراکنش در شبکه بلاک چین لایه ۲ شیباریوم، توکن شیبا را می سوزاند. این خبر پس از تایید اولیه در ۴ ژانویه منتشر شد که توکن BONE اکوسیستم شیبا تراکنش های شبکه لایه ۲ را تامین می کند.

قیمت شیبا

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx