آیا خرید ارز دیجیتال از تلگرام امنیت دارد؟

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

آیا خرید ارز دیجیتال از تلگرام امنیت دارد؟ ارز دیجیتال (یا کریپتوکارنسی) شکلی از پول نقد دیجیتال است که افراد را قادر می‌سازد تا ارزش را در یک محیط دیجیتالی انتقال دهند. ممکن است تعجب کنید که این نوع سیستم چه تفاوتی با پی پال یا برنامه بانکداری دیجیتالی که در تلفن خود دارید، دارد. […]

خرید ارز دیجیتال

آیا خرید ارز دیجیتال از تلگرام امنیت دارد؟

ارز دیجیتال (یا کریپتوکارنسی) شکلی از پول نقد دیجیتال است که افراد را قادر می‌سازد تا ارزش را در یک محیط دیجیتالی انتقال دهند. ممکن است تعجب کنید که این نوع سیستم چه تفاوتی با پی پال یا برنامه بانکداری دیجیتالی که در تلفن خود دارید، دارد. مطمئناً به نظر می رسد که در ظاهر همان موارد استفاده را ارائه می دهند; خدماتی نظیر پرداخت به دوستان، خرید از وب سایت مورد علاقه شما. اما در باطن همه چیز متفاوت است.

چه چیزی ارز دیجیتال را منحصر به فرد می کند؟

ارز دیجیتال به دلایل زیادی منحصر به فرد است. با این حال، عملکرد اصلی آن این است که به عنوان یک سیستم نقدی الکترونیکی عمل کند که متعلق به هیچ یک از طرفین نیست. یک ارز دیجیتال خوب غیرمتمرکز خواهد بود. هیچ بانک مرکزی یا زیرمجموعه ای از کاربران وجود ندارد که بتواند قوانین را بدون دستیابی به اجماع تغییر دهد. شرکت کنندگان شبکه (گره ها) نرم افزاری را اجرا می کنند که آنها را به سایر شرکت کنندگان متصل می کند تا بتوانند اطلاعات را بین خود به اشتراک بگذارند.

خرید ارز دیجیتال از تلگرام

غیرمتمرکز بودن شبکه‌های ارزهای دیجیتال باعث می‌شود تا در برابر تعطیلی یا سانسور مقاومت بالایی داشته باشند. در مقابل، برای فلج کردن یک شبکه متمرکز، فقط باید سرور اصلی را مختل کنید. اگر پایگاه داده بانکی پاک شود و هیچ نسخه پشتیبان وجود نداشته باشد، تعیین موجودی کاربران بسیار دشوار خواهد بود. در ارز دیجیتال، گره ها یک کپی از پایگاه داده را نگه می دارند. هر کس به طور موثر به عنوان سرور خود عمل می کند. گره های منفرد می توانند آفلاین شوند، اما همتایان آن ها همچنان می توانند اطلاعات گره های دیگر را دریافت کنند. بنابراین، ارزهای دیجیتال 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال کار می کنند. آنها امکان انتقال ارزش را در هر نقطه از جهان بدون دخالت واسطه ها فراهم می کنند. به همین دلیل است که ما اغلب آنها را بدون نیاز به مجوز می نامیم، یعنی هر کسی با اتصال به اینترنت می تواند وجوه را انتقال دهد.

آیا تاکنون برای شما سوال پیش آمده که چگونه بیت کوین بخریم ؟ با پیشرفت تکنولوژی و افزایش خدمات انلاین، استفاده از ارزهای دیجیتال در جهان به شکلی روزافزون درحال افزایش است. این امر به وضوح در افزایش ارزش کلی بازار رمزارزها و حجم معاملات آنان دیده می‌شود. این بازار نسبتا نو ظهور به مرحله‌ای از بلوغ رسیده است که شاید دیگر نتوان آن را نادیده گرفت؛ بخصوص که موسسات و شرکت‌های بزرگ به پذیرش رمزارزها و خرید بیت کوین روی آورده‌اند. بیت کوین با نماد BTC یا XBT، درحال حاضر محبوب‌ترین و با ارزش‌ترین رمزارز در دنیا است. این ارز دیجیتال محبوب در سال ۲۰۰۹ توسط فرد یا گروهی که هویت آنان مشخص نیست راه اندازی شد. علی‌رغم فراز و نشیب‌هایی که این رمزارز در طی زمان به خود دیده است، ثابت کرده که می‌تواند به عنوان یک ذخیره ارزش مناسب مورد استفاده قرار گیرد. گاها دیده شده که سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی شناخته شده‌ای خرید بیت کوین را پیشنهاد کرده‌اند و آن را ابزاری برای فرار از تورم و ذخیره ارزش دارایی معرفی کرده‌اند.

خرید بیت کوین و ارز دیجیتال

از کجا خرید ارز دیجیتال انجام دهیم؟

برای خرید بارز دیجیتال راه‌های متداولی وجود دارد. ابتدایی‌ترین روش خرید رمزارز استفاده از صرافی‌ ارز دیجیتال می‌باشد. صرافی‌های ارزدیجیتال را معمولا با دسته بندی صرافی‌های بین المللی و صرافی‌های داخلی یاد میکنیم. صرافی‌های ارز دیجیتال، وبسایت‌هایی هستند که معامله‌گران برای خرید و فروش ارز دیجیتال به آن‌ها مراجعه می‌کنند. اگر می‌خواهید برای اولین بار اقدام به خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال کنید، به صرافی‌های داخلی احتیاج خواهید داشت. زیرا فرایند خرید از آن‌ها ساده‌تر بوده و همچنین برای خرید از صرافی‌های بین المللی نیاز به حساب‌های بانکی خارجی و یا استیبل کوین‌ها دارید. همچنین بسیاری از این صرافی‌های خارجی تکمیل فرایند احراز هویت را برای کاربران اجباری کرده‌اند که موجب می‌شود کاربران ایرانی به بسیاری از آن‌ها دسترسی نداشته باشند.

چگونه ارز دیجیتال بخریم

برای شروع خرید یا فروش بیت کوین، ابتدا باید یک صرافی ارزدیجیتال که مناسب شما باشد را پیدا کنید. صرافی‌ها در نوع نحوه ارائه خدمات خود تفاوت‌هایی دارند. تفاوت‌هایی مانند قیمت، سقف واریز و برداشت، لیست ارزهای قابل معامله، سرعت انجام فرایند خرید و فروش و غیره. پس از انتخاب صرافی و ایجاد یک حساب کاربری، بنابر قوانین کشوری، باید با وارد کردن اطلاعات شخصی خود مانند نام و نام خانوادگی، شماره ملی، حساب بانکی و… حساب خود را احراز هویت کنید. بعد از تایید هویت شما از سوی صرافی، می‌توانید شروع به معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید.

خرید ارز دیجیتال از تلگرام

این روزها با افزایش علاقه و استفاده افراد از رمزارها، خرید، فروش و معاملات آن‌ها نیز آسان‌تر شده است. یکی از همین روش‌های ساده خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتال، خرید از طریق شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً تلگرام است. ولی از آن جایی که امنیت در این روش خرید بسیار پایین است، اکیدا به کاربران توصیه می‌شود که از این طریق اقدام به خرید ارز دیجیتال نکنند. متاسفانه بسیار مشاهده شده است که افراد با هدف خرید ارز دیجیتال در تلگرام مورد سواستفاده کلاهبرداران قرار گرفته اند. در عوض ما به شما توصیه می‌کنیم که از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید. پیشنهاد ما استفاده از صرافی ارزینجا است. ارزینجا، پلتفرم معاملاتی و آموزشی جامع رمز ارز ها است که از سال 96 با هدف خدمت رسانی و بی نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم های خارجی، شروع به فعالیت کرده است. شما با ارزینجا می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در سریع ترین و امن ترین بستر، با کارمزد بسیار پایین معامله کنید. شما برای خرید بیت کوین و بیش از 500 ارز دیجیتال می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

خرید ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال

به مناسبت تولد ارزینجا، اولین فصل از پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال، بصورت کاملا رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است. در این پکیج بصورت کامل و از صفر تا صد به توضیح و آموزش مباحث مربوط به دنیای رمزارزها شامل مفاهیم، کاربردها، ابزار و روش‌های نوین کسب درآمد، استراتژی‌های معاملاتی و بسیاری دیگر از موارد لازم برای کسب درآمد از این حوزه پرسود پرداخته شده است. این پکیج آموزشی، به عنوان هدیه‌ای ناقابل به همه علاقه‌مندان دنیای کریپتو تقدیم می‌شود.

جشنواره تولد تا عید ارزینجا

جشنواره تولد تا عید ارزینجا از یکم اسفندماه تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، با جوایز بسیار ارزنده برگزار می‌شود. در این مدت کاربران می‌توانند با تبدیل رمزارزهای خود در صرافی ارزینجا امتیاز کسب کرده و در قرعه‌کشی جوایزی همچون یک دستگاه تلفن همراه آیفون ۱۳ و کنسول بازی Xbox شرکت کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx