خرید ارز دیجیتال آپلند (SPARKLET) در صرافی بیت گت

انتشار 2 ماه قبل
خرید ارز دیجیتال SPARKLET

صرافی بیت گت (Bitget)، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال، رمزارز آپلند (UPLAND) با نماد SPARKLET را به لیست معاملاتی خود اضافه می‌کند. بدین ترتیب، ازاین‌پس کاربران بیت گت می‌توانند به راحتی اقدام به خرید ارز دیجیتال SPARKLET در این صرافی پیشرو کنند.

خرید ارز دیجیتال SPARKLET در بیت گت از چه زمانی ممکن است؟

معاملات SPARKLET در بیت گت از تاریخ 24 جولای (3 مرداد) ساعت 13:00 به وقت UTC، برابر با 16:30 به وقت تهران، آغاز خواهد شد. امکان واریز SPARKLET در حال حاضر برای کاربران فراهم شده و ۱ ساعت پس از شروع معاملات، امکان برداشت ارز دیجیتال SPARKLET نیز برای آن‌ها فراهم خواهد بود.

پلتفرم آپلند (Upland) و توکن SPARKLET

آپلند (Upland) یک پلتفرم بازی لایه 1 ایمرسیو است که از دارایی‌های مجازی دنیای واقعی برای جذب بازیکنان، سازندگان، کارآفرینان، توسعه‌دهندگان و برندهایی مانند FIFA یا NFL PA استفاده می‌کند. این پلتفرم از اصول متاورس باز برای ایجاد یک اقتصاد دیجیتال استفاده می‌کند که در آن کاربران در حلقه‌ها و فعالیت‌های مختلف بازی شرکت می‌کنند، ارز درون را بازی کسب می‌کنند و با دیگران در یک جامعه پر جنب و جوش معاشرت می‌کنند.

ارز دیجیتال آپلند SPARKLET

توسعه‌دهندگان شخص ثالث می‌توانند برنامه‌های Web2 و Web3 خود را به این پلتفرم متصل کنند و از زیرساخت، پایگاه کاربری و اقتصاد آپلند بهره‌مند شوند. آپلند بر روی بلاک‌چین EOS اجرا می‌شود و محیطی امن و مقیاس‌پذیر برای اکوسیستم خود ارائه می‌دهد. ارز دیجیتال SPARKLET توکن کاربردی بومی Upland است. SPARKLET یک توکن ERC-20 است که می‌توان آن را به EOS و بالعکس پل زد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx