بازار خرید و فروش نام های کاربری تلگرام راه اندازی شد | بلاکچین تون

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بازار نام های کاربری خاص در تلگرام خبرساز و اجرا شد ! اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام، بازار جدیدی ایجاد کرده است، این پلتفرم پیام‌رسان اجتماعی اعلام کرد که آماده است تا بازار خود را برای حراج نام‌های کاربری تلگرام منحصربه‌فرد برای پلتفرم‌های اجتماعی راه‌اندازی کند، ایده‌ای که برای اولین بار در ماه آگوست مطرح شد. […]

خرید ای دی تلگرام

بازار نام های کاربری خاص در تلگرام خبرساز و اجرا شد !

اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام، بازار جدیدی ایجاد کرده است، این پلتفرم پیام‌رسان اجتماعی اعلام کرد که آماده است تا بازار خود را برای حراج نام‌های کاربری تلگرام منحصربه‌فرد برای پلتفرم‌های اجتماعی راه‌اندازی کند، ایده‌ای که برای اولین بار در ماه آگوست مطرح شد.

این شرکت در یک اطلاعیه رسمی در کانال تلگرام خود اعلام کرد، که مرحله توسعه بازار به پایان خود نزدیک شده است. این بازار مبتنی بر بلاکچین بومی خود به نام شبکه باز تون (TON) است. در حال حاضر این بازار داغ فعال شده است و مشتریان بسیاری از سراسر دنیا دارد.

این ایده برای اولین بار توسط پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، در اواخر آگوست امسال مطرح شد، زمانی که او بازاری را پیشنهاد کرد که می‌تواند از «قراردادهای هوشمند مشابه NFT» برای حراج نام‌های کاربری بسیار پرطرفدار استفاده کند. دوروف این پیشنهاد را پس از “موفقیت” حراج نام دامنه توسط شبکه باز (TON)، یک بلاک چین لایه 1 که در ابتدا توسط تیم تلگرام طراحی شده بود، مطرح کرد.

نام کاربری @iran
نام کاربری @iran

دوروف در آن زمان گفت که یک بازار جدید که در آن دارندگان نام کاربری می توانند آنها را در معاملات محافظت شده به طرف های ذینفع منتقل کنند، با مالکیت تضمین شده بر روی بلاکچین از طریق قراردادهای هوشمند NFT  می تواند به یک سرویس مورد تقاضا در Web3 تبدیل شود. وی افزود که سایر عناصر اکوسیستم تلگرام از جمله کانال ها، استیکرها یا ایموجی ها نیز می توانند بعداً بخشی از این بازار شوند.

تلگرام تلاش خود را برای اینترنت وب 3 و ارزهای دیجیتال با امید به راه اندازی یک پلتفرم پرداخت دیجیتال برای تلگرام آغاز کرد. با این حال، مانند بسیاری از پلتفرم‌های دیگر از دوران عرضه اولیه سکه (ICO)، تلگرام نیز به دلیل فروش ثبت‌نشده با شکست مواجه شد.

دوروف پس از شکست در نبرد دادگاه علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در سال 2020، از پروژه کناره‌گیری کرد و روی تلگرام تمرکز کرد. از آن زمان، توسعه دهندگان منبع باز پروژه را تحت عنوان شبکه باز احیا کردند.

شبکه منبع باز (TON) چیست؟

اکوسیستم TON شامل بسیاری از خدمات از گزینه های کیف پول موبایل گرفته تا اپلیکیشن های استخراج است. تعداد زیادی از مجموعه ها و بازارهای NFT در شبکه TON فعالیت می کنند. Ton Bridge مبادله دارایی ها بین اتریوم و شبکه تون را امکان پذیر می کند.

فروش نام کاربری @iran به مبلغ حدودا 4 میلیارد تومان

نام کاربری @iran
نام کاربری @iran

به گزارش تیم ارزینجا نام کاربری iran@ در تلگرام، در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان) با قیمت 68000 واحد تون کوین به فروش رسیده است. بر اساس داده‌های وب‌سایت «tonapi.io»، همان شخصی که نام‌های کاربری دیگر مانند news@ و game@ را خریداری کرده است iran@ را در اختیار دارد. با این حال، در حال حاضر، هیچ حساب، کانال و یا گروهی در تلگرام از نام کاربری iran@ استفاده نمی‌کند و احتمالا این خرید با هدف سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
حامد
10 ماه ها قبل

اسم کانال من رو برداشتن گذاشتن برای فروش بدون اطلاع دادن

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx