سازگاری بلاکچین بزرگترین بانک روسیه با اتریوم و متامسک

اتریوم و روسیه
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 549 نفر

سازگاری بلاکچین بزرگترین بانک روسیه با اتریوم و متامسک

بانک اسبر، بزرگترین بانک روسیه، اعلام کرده است که پلتفرم بلاکچین اختصاصی آن با اتریوم سازگار خواهد بود. در یک بیانیه مطبوعاتی، این بانک که سهامدار عمده آن دولت روسیه است، قابلیت های جدید پلتفرم بلاک چین باز اختصاصی خود را اعلام کرد. این اعلامیه در اولین نشست بین‌المللی شرکت‌کنندگان صنعت بلاکچین برای کسب‌وکارها اعلام شد. برگزارکننده این رویداد آزمایشگاه بلاک چین بانک اسبر بود.

ادغام بانک اسبر روسیه در چین

همانطور که در این اطلاعیه آمده است، پلتفرم اسبر از نظر فناوری با بزرگترین اکوسیستم مالی غیرمتمرکز جهان، اتریوم، سازگار خواهد بود. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان می‌توانند آزادانه قراردادهای هوشمند و کل پروژه‌ها را بین شبکه بلاکچین بانک و اتریوم منتقل کنند. پلتفرم بلاک چین اسبر همچنین با کیف پول متامسک که اخیراً برای ردیابی IP مورد انتقاد قرار گرفته است، یکپارچه خواهد شد. کاربران و توسعه دهندگان می توانند توکن های خود را صادر کرده و قراردادهای هوشمند ایجاد کنند.

علاوه بر این، ادغام با سیستم های اطلاعاتی بانک، امکان پرداخت در قراردادهای هوشمند را به روبل فراهم می کند. مدیر آزمایشگاه بلاک چین بانک اسبر ابراز خوش‌بینی کرد که با توجه به توسعه سریع وب۳، پلتفرم‌هایی که از پروتکل‌های مختلف بلاکچین پشتیبانی می‌کنند تقاضای فزاینده‌ای خواهند داشت. و اسبر قادر خواهد بود توسعه دهندگان، شرکت ها و موسسات مالی را هم در تحقیقات بازار مشترک و هم در توسعه برنامه های کاربردی تجاری عملی گرد هم آورد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx