ارز دیجیتال تتر قابل اعتماد است یا نه؟

ارز دیجیتال تتر
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 606 نفر

تتر در حال برنامه ریزی یک حسابرسی رسمی است

تتر می گوید که به طور رسمی حسابرسی نشده است اما قصد دارد این کار را به زودی انجام دهد.

شرکت تتر این بیانیه را در پاسخ به مقاله ای در ۲۷ آگوست از وال استریت ژورنال منتشر کرد که خاطرنشان کرد که این شرکت از سال ۲۰۱۷ قول یک حسابرسی رسمی از دارایی های خود را  داده است اما به آن عمل نکرده است.

این شرکت در ۳۰ آگوست گفت:

همه می‌دانند که ما حسابرسی نداشته‌ایم و می‌دانند که در حال کار روی آن هستیم.

در این مقاله، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری شرکت تتر، تاریخ مشخصی را برای انجام حسابرسی معین نکرد. در عوض، او گفت که کارها کندتر از آنچه ما دوست داریم پیش می رود.

به جای یک حسابرسی رسمی کامل، تتر یک سری اسناد مالی را منتشر کرده است که توسط BDO Italia  تایید شده است، که تتر می گوید دسترسی نامحدود به اطلاعات شرکت دارد. این مقام بلندپایه شرکت تتراصرار دارد که این عمل «صادقانه‌ترین و شفاف‌ترین روش در بازار» است، اما تصریح کرده است که این اسناد مالی ممیزی مناسب نیستند.

این شرکت ادعا می‌کند که استیبل کوین های رقیب به دروغ ادعا کرده اند که حسابرسی انجام داده اند. این ادعا توسط وال استریت ژورنال هم  تایید شده است، که می‌گوید تتر و سایر استیبل‌کوین‌های پیشرو بازار تنها یک سری گواهی دارند، در حالی که یک ممیزی کامل شامل ثبت و بررسی کله تراکنش‌ها قبل از یک تاریخ مشخص می‌شود.

مطابق با ادعاهای وال استریت ژورنال، شرکت اعتراف کرده است که صنعت ارزهای دیجیتال هیچ استانداردی برای حسابرسی و حسابداری ندارد.

سایر ادعاهای مورد مناقشه

تتر سایر ادعاها و پیامدهای وال استریت ژورنال را به چالش کشید. این شرکت اصرار دارد که سودآور است و می نویسد: «این که فرض کنیم کسب و کار ما سود ندارد این یک اشتباه بزرگ است»

تتر به این ادعا پرداخت که دارایی‌هایش ۱۹۱ میلیون دلار بیشتر از بدهی‌هایش است. با این وجود کاهش ۰.۳ درصدی دارایی ها، این شرکت را ورشکست می‌کند.

با این حال، این شرکت معتقد است که حاشیه سود کم در سراسر صنعت استیبل کوین ها رایج است. این شرکت معتقد است که وال استریت ژورنال قصد دارد تتر را جدا کند و به شهرت آن لطمه بزند. تتر تأیید کرد که توانسته است به راحتی ۱۶ میلیارد دلار از استیبل کوین های USDT خود را در ماه های اخیر بازخرید کند که این انعطاف پذیری این شرکت را نشان دهد.

تتر افزود که اوراق سه ماهه خزانه (T-Bills) که بخشی از ذخایر آن را تشکیل می دهد، یک دارایی ایمن را تشکیل می دهد.

در نهایت، این شرکت اصرار دارد که باز کردن موقعیت فروش روی USDT غیرممکن است و می‌گوید که این ایده ناشی از یک روایت نادرست در مورد صندوق‌های تامینی است که سعی در شورت کردن استیبل کوین ها داشته‌اند.

تتر با سایر ادعاهای وال استریت ژورنال مقابله نکرد. مانند این ادعا که USDT تنها استیبل کوین اصلی است که از توکن های دیجیتال در ذخایر خود استفاده می کند. همچنین این که قیمت تتر در طول سقوط ترا در ماه می به ۰.۹۵ دلار کاهش یافت.

با وجود اینکه تتر بزرگترین استیبل کوین بازار است، اغلب مورد انتقاد قرار می گیرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx