سقوط ارز دیجیتال ترامپ و صعود توکن الهام گرفته شده از هریس پس از مناظره

انتشار 1 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

ارزهای دیجیتال مرتبط با دونالد ترامپ و کامالا هریس، پس از مناظره داغ بین این دو نامزد ریاست جمهوری، عملکرد کاملا متفاوتی از خود نشان دادند. ماجرا از این قرار است که ارز دیجیتال MAGA با نماد TRUMP که به جنبش «عظمت را به آمریکا بازگردانیم» (Make America Great Again) اشاره دارد و در بین […]

ارزهای دیجیتال در مناظره ترامپ هریس

ارزهای دیجیتال مرتبط با دونالد ترامپ و کامالا هریس، پس از مناظره داغ بین این دو نامزد ریاست جمهوری، عملکرد کاملا متفاوتی از خود نشان دادند.

ماجرا از این قرار است که ارز دیجیتال MAGA با نماد TRUMP که به جنبش «عظمت را به آمریکا بازگردانیم» (Make America Great Again) اشاره دارد و در بین توکن‌های مرتبط با ترامپ از لحاظ ارزش بازار بزرگ‌ترین به حساب می‌آید، بیش از ۱۲ درصد در طول مناظره سقوط کرد و در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

این توکن که دارای ارزش بازاری ۱۲۸ میلیون دلاری است، در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۱ درصدی در حجم معاملات خود مواجه شده که نشان از توجه معامله‌گران به این توکن دارد.

در مقابل، توکن Kamala Horris با نماد KAMA که به شکلی طنزآمیز به هریس اشاره دارد، در طول مناظره بیش از ۱۰ رشد کرد و حجم معاملات آن نیز ۸۸ افزایش یافت.

هر دو توکن TRUMP که بر بستر اتریوم است و KAMA که بر روی شبکه سولانا قرار دارد، به دسته جدیدی از ارزهای دیجیتال با نام PolitiFi تعلق دارند؛ توکن‌هایی که همان‌طور که از نامشان پیداست، مفاهیم سیاسی را به دنیای ارزهای دیجیتال وارد کرده‌اند.

این مناظره اولین و شاید آخرین رویارویی بین ترامپ و هریس قبل از انتخابات مهم ماه نوامبر بود.

در طول این مناظره ۹۰ دقیقه‌ای، دو کاندیدا بر سر موضوعات مهمی مانند وضعیت اقتصادی، هزینه‌های زندگی، و مسئله سقط جنین با هم بحث کردند.

با این حال، درست مثل مناظره قبلی بین ترامپ و رئیس‌جمهور بایدن، بیت کوین و به‌طورکلی ارزهای دیجیتال همچنان جایی در این مناظره نداشتند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx