صرافی هندی وزیراکس 40 درصد از کارکنان خود را اخراج کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

صرافی هندی وزیراکس 40 درصد از کارکنان خود را اخراج کرد این شرکت در بیانیه ای که روز شنبه با کوین دسک به اشتراک گذاشته شد، گفت: صرافی هندی وزیراکس چندین کارمند خود را اخراج کرده است. سه منبع آگاه به کوین دسک گفتند 50 تا 70 کارمند یا 40 درصد از 150 نفر نیروی […]

صرافی وزیراکس

صرافی هندی وزیراکس 40 درصد از کارکنان خود را اخراج کرد

این شرکت در بیانیه ای که روز شنبه با کوین دسک به اشتراک گذاشته شد، گفت: صرافی هندی وزیراکس چندین کارمند خود را اخراج کرده است.

سه منبع آگاه به کوین دسک گفتند 50 تا 70 کارمند یا 40 درصد از 150 نفر نیروی کار صرافی اخراج شدند. به کارگران اخراج شده روز جمعه گفته شد که 45 روز حقوق دریافت خواهند کرد، از این پس نیازی به حضور در محل کار نخواهند داشت و دسترسی آنها به طور همزمان لغو شد.

وزیراکس روز شنبه در بیانیه‌ای گفت: «بازار کریپتو به دلیل کندی فعلی اقتصاد جهانی در چنگال بازار نزولی قرار گرفته است. “صنعت بیت کوین و کریپتو هند مشکلات منحصر به فرد خود را در رابطه با مالیات، مقررات و دسترسی بانکی داشته است. این امر منجر به کاهش چشمگیر حجم در تمام مبادلات ارزهای دیجیتال هند شده است.”

صرافی وزیراکس اعلام کرد:

به عنوان صرافی شماره 1 هند، اولویت ما ثبات مالی و ادامه خدمت به مشتریان است. برای رسیدن به این هدف، ما مجبور شدیم کارکنان خود را کاهش دهیم تا زمستان ارزهای دیجیتال را تحمل کنیم. این وضعیت شبیه به دوران سختی است که صنعت در سال 2018 با آن مواجه شد؛ در آن زمان، ما دو برابر شدیم و موتور P2P خلاقانه خود را ساختیم. صنعت ارزهای دیجیتال به صورت چرخه‌ای عمل می‌کند و بازار نزولی به ناچار با یک بازار صعودی تماشایی دنبال می‌شود. ما به تمرکز بر نیازهای مشتریان خود ادامه می‌دهیم و به ساختن ادامه می‌دهیم.

یکی از این منابع گفت:

نیروی کار از چندین بخش از جمله پشتیبانی مشتری، منابع انسانی و سایر بخش ها اخراج شده اند. مدیران، تحلیلگران، مدیران وابسته/رهبران تیم از جمله کسانی بودند که اخراج شدند.

به گفته کارمند دیگری که شغل خود را از دست داده است، کل تیم روابط عمومی و ارتباطات اخراج شدند.

یکی از کارمندان وزیراکس که روز جمعه به طور ناگهانی شغل خود را از دست داد، گفت:

شرکت در وضعیت مالی خود، چه زمانی که خوب بود و چه در حال حاضر، هرگز واقعاً آماده یا شفاف نبود.

بر اساس داده‌های کوین گکو، حجم معاملات روزانه صرافی وزیراکس به طور پیوسته از 478 میلیون در 28 اکتبر 2021 به 1.5 میلیون در 1 اکتبر 2022 کاهش یافته است. این منابع گفتند که حجم معاملات در برخی روزها کمتر از یک میلیون بوده است.

کاهش حجم معاملات مدت کوتاهی پس از اجرای قوانین سختگیرانه مالیاتی ارزهای دیجیتال در هند در مارس 2022 آغاز شد، زمانی که  نیشال شتی، بنیانگذار وزیراکس به کوین دسک گفت: ما وارد دوره دردناکی شده ایم.

در روزهای اخیر، این صرافی هندی با مشکلات زیادی از جمله دعوای آنلاین بین شتی و چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس در مورد اینکه آیا بایننس شرکت مادر صرافی هند است یا خیر، مواجه شده است.

دو کارمندی که اخراج شدند، گفتند:

در یک جلسه پس از بحث آنلاین، به ما گفته شد که ذخایر مناسبی داریم، بنابراین از نظر مالی در امنیت هستیم.

صرافی وزیراکس همچنین هدف تحقیقات پولشویی است که توسط اداره اجرای هند آغاز شده است، که شامل حمله به یکی از مدیران صرافی وزیر اکس می شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx