پولکا استارتر چیست؟

پولکااستارتر
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

معرفی پلتفرم پولکا استارتر

پولکا استارتر یک پلتفرم غیرمتمرکز جمع آوری کمک های مالی است که پروژه های وب۳ را برای راه اندازی و جمع آوری سرمایه از طریق استخرهای توکن چند زنجیره ای در حالی که به طور قابل توجهی جوامع خود را رشد می دهد، توانمند می کند.

این پلتفرم سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا دسترسی اولیه به IDO ،NFT و وب۳ گیمینگ را ایمن کنند. معمولاً توسط پروژه‌های بلاکچینی در مراحل اولیه استفاده می‌شود که می‌خواهند سرمایه جذب کنند و همزمان توکن‌های خود را به راحتی توزیع کنند.

از طریق پولکا استارتر، پروژه های بلاکچینی می توانند به راحتی استخرهای مبادله زنجیره ای ثابت خود را ایجاد کنند، که به آنها امکان می دهد به طور ایمن سرمایه جمع آوری کنند، در حالی که کاربران می توانند بدون خطر سرمایه گذاری کنند، زیرا مبادله ها به طور خودکار توسط قراردادهای هوشمند اجرا می شوند.

POLS توکن کاربردی بومی پلتفرم پولکا استارتر است. کاربرد اصلی آن دستیابی به استخرها و دادن این گزینه به پروژه ها برای دادن اولویت دسترسی به دارندگان POLS است. کاربران تشویق می شوند تا POLS را به استیک کنند و از طرف دیگر تیم پروژه به وفادارترین اعضا پاداش می دهند.

در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲، پولکا استارتر ویژگی‌های ابزار جدید جامعه، مانند حاکمیت و تقویت‌کننده‌های قدرت توکن POLS را منتشر خواهد کرد. این پلتفرم برای اولین بار در دسامبر ۲۰۲۰ راه اندازی شد و به سرعت رشد کرد و به یکی از رایج ترین پلتفرم های مورد استفاده برای پیشنهادات اولیه صرافی های غیرمتمرکز (IDO) در بلاک چین اتریوم تبدیل شد.

پولکا استارتر چگونه بوجود آمد؟

پولکا استارتر دارای یک تیم اجرایی با بیش از سه دهه تجربه ترکیبی در شرکت های فناوری است. این شرکت توسط دانیل استوکهاوس، تیاگو مارتینز و میگل لیت تأسیس شد که در حال حاضر به ترتیب نقش‌های مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی را بر عهده دارند و تیمی متشکل از ۳۰ عضو آن را پشتیبانی می‌کنند. میگل لیت یک کارآفرین سریالی و فوق‌العاده بازاریابی است. پس از چند سرمایه گذاری موفق، او قبل از راه اندازی فوق العاده موفق و متحول کننده صنعت  پولکا استارتر، به وب ۳ روی آورد، یکی از بنیانگذاران کوین ویژن و بپرو نتورک نیز است.

دانیل استوکهاوس یک کارآفرین سریالی است که با تأسیس یک شرکت تجارت الکترونیک بسیار موفق به نام لیگو و همچنین آژانس رشد دیجیتال Oliphant Ltd برای خود اعتباری دست و پا کرده است. از سوی دیگر، تیاگو مارتینز، استاد سابق علوم کامپیوتر و یک توسعه دهنده با تجربه است که در آموزش آنلاین و توسعه محصول تخصص دارد. او همچنین یکی از بنیانگذاران کدپلیس است، یک پلتفرم آنلاین که اصول توسعه وب را آموزش می دهد. علاوه بر اعضای اجرایی، تیم پولکا استارتر همچنین شامل چندین مشاور با تجربه و سایر کارکنان غیر دولتی است.

ویژگیهای پروتکل پولکا استارتر

پولکا استارتر یک جایگزین کم ریسک برای سرمایه گذاران کوچک سنتی ارائه می دهد، اما مقدار تخصیص را محدود می کند، به این معنی که پروژه ها همچنین دنبال کنندگان وفادار بیشتری به دست می آورند اما توکن ها را در بین مخاطبان گسترده تری توزیع می کنند. تا ژوئن ۲۰۲۲، پولکا استارتر به راه اندازی بیش از ۱۱۰ پروژه، متشکل از فروش توکن، NFT  و فروش متاورس های مختلف کمک کرده است. این پلتفرم بیش از ۵۰ میلیون دلار برای پروژه های خود جمع آوری کرده است که به ارزش بازار جمعی ۳.۲ میلیارد دلار رسیده است.

جدا از خود لانچ پد، پولکا استارتر یک برنامه مشاوره داخلی را دارد که دهه ها تجربه و درس های آموخته شده از ۱۱۰ راه اندازی پروژه را برای پرورش و رشد پروژه های وب۳ گرد هم می آورد. از نظر ساختاری، پولکا استارتر انعطاف‌پذیر و ثابت است و با خزانه‌ای که به خوبی طراحی شده است و روی ارزهای پایدارتر کریپتو و فیات پخش شده است.

بازاریابی بخشی جدایی ناپذیر از پولکا استارتر است. آن ها اعلام کرده اند که: با یک تیم بازاریابی اختصاصی متشکل از بیش از ۱۰ عضو، از جمله تولید و طراحی ویدیو، ما به پروژه‌های خود تجربه عملی ارائه می‌دهیم تا با بهترین نتایج ممکن، فروش آنها را هدایت کنیم.

ایده اصلی پولکا استارتر قرارداد هوشمند مبادله ثابت آن است، که به پروژه‌ها اجازه می‌دهد به‌راحتی استخرهای نقدینگی را راه‌اندازی کنند که سفارش‌ها را با قیمت ثابت اجرا می‌کنند. این کار استفاده از مدل AMM که توسط صرافی یونی سواپ محبوب شده است و ریسک سرمایه‌گذار خرد را کاهش می‌دهد را جایگزین کرده است.

این پلتفرم برای مدیریت استخرهای مبادله ثابت طراحی شده است. این کار آن را برای پروژه‌های ارزهای دیجیتال که به دنبال جمع‌آوری سرمایه به صورت عمومی و خصوصی هستند، مناسب می‌کند. فراتر از این، سایر ویژگی های کلیدی این پلتفرم شامل لیست های بدون نیاز به مجوز، قابلیت های ضد کلاهبرداری و ادغام احراز هویت مشتریان است.

پولکا استارتر راه حلی برای سازندگان پروژه بلاکچین و سرمایه گذاران است. توسعه دهندگان پروژه می توانند با ارسال یک برنامه با تمام داده های مورد نیاز درخواست دهند. پس از تایید، امکان راه اندازی IDO و جمع آوری توکن ها وجود دارد. همه کاربران پلتفرم می توانند برای شرکت در IDO آینده درخواست دهند. فقط لازم است تعدادی توکن POLS خریداری کنند، برای لیست سفید پروژه مورد نظر خود اقدام کنند و منتظر شروع IDO باشند. پس از آن، کاربران می توانند توکن های خود را دریافت کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx