ارز دیجیتال پاپ کت (POPCAT) چیست؟

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

ارز دیجیتال پاپ کت با نماد POPCAT رمزارز جدیدی است که اخیرا توجه بسیاری را به خود معطوف کرده است. اما این رمزارز از کجا آمده و چه خصوصیاتی دارد؟ در این مقاله به بررسی و معرفی ارز دیجیتال پاپ کت می‌پردازیم. میم Popcat چیست؟ پاپ کت یک میم اینترنتی است که از اکتبر سال […]

ارز دیجیتال POPCAT

ارز دیجیتال پاپ کت با نماد POPCAT رمزارز جدیدی است که اخیرا توجه بسیاری را به خود معطوف کرده است. اما این رمزارز از کجا آمده و چه خصوصیاتی دارد؟ در این مقاله به بررسی و معرفی ارز دیجیتال پاپ کت می‌پردازیم.

میم Popcat چیست؟

پاپ کت یک میم اینترنتی است که از اکتبر سال ۲۰۲۰ شروع شد. این میم در واقع یک گیف (GIF) است که در آن دو تصویر از یک گربه خانگی به نام «اوتمیل» نشان داده می‌شود. در یک تصویر دهان گربه بسته است و در تصویر دیگر دهانش باز است. تصویر دوم طوری ویرایش شده که دهان گربه شکل حرف «O» را به خود بگیرد.

ارز دیجیتال پاپ کت (POPCAT) چیست؟

میم محبوب پاپ کت

ارز دیجیتال POPCAT

ارز دیجیتال POPCAT یک میم کوین است که روی بلاکچین سولانا ساخته شده است. پاپ کت یک دارایی دیجیتال و ابزاری برای سرمایه‌گذاری است که ارزش آن بیشتر از طریق مشارکت جامعه و روندهای وایرال در شبکه‌های اجتماعی تعیین می‌شود تا کاربردهای فنی یا مالی. این پروژه از ارزش سرگرم کننده میم‌ها برای حفظ علاقه و خلق ارزش استفاده می‌کند و مانند سایر میم‌های با تم گربه، اغلب تعامل بالایی را در صفحات رسانه‌های اجتماعی پروژه جذب می‌کنند.

پاپ‌کت در صرافی‌های غیرمتمرکز مانند رادیوم یا اورا معامله می‌شود. برای خرید POPCAT، باید از کیف پول فانتوم استفاده کنید و با رادیوم یا اورا روی بلاکچین تعامل داشته باشید.

کل عرضه توکن POPCAT

ارز دیجیتال POPCAT دارای عرضه کل ۹۷۹،۹۷۴،۲۹۳ واحدی است. ارزش بازار این رمزارز در زمان نگارش مقاله بیش از 743 میلیون دلار است که آن را در رتبه 93 مارکت کپ قرار می‌دهد. مهم است بدانید که عرضه کل توکن، عامل مهمی است که می‌تواند بر ارزش یک رمزارز تأثیر بگذارد. به طور کلی، عرضه کمتر توکن می‌تواند در صورت تقاضای بالا منجر به قیمت بالاتر آن توکن شود. برعکس، عرضه بیشتر توکن ممکن است در صورتی که تقاضا مطابقت نداشته باشد، منجر به کاهش قیمت توکن شود.

ارز دیجیتال POPCAT

آدرس کانترکت ارز دیجیتال POPCAT :

7GCihgDB8fe6KNjn2MYtkzZcRjQy3t9GHdC8uHYmW2hr

توزیع توکن پاپ کت

درک نحوه توزیع توکن‌ها یکی دیگر از جنبه‌های مهم هنگام بررسی سرمایه‌گذاری در یک توکن است. برای پاپ‌کت، ۹۳/۱ درصد از عرضه آن به استخر نقدینگی اختصاص داده شده است. ۶/۹ درصد باقی مانده در یک کیف پول چند امضایی برای استفاده‌های آینده مانند لیست شدن در صرافی‌ها و افزایش نقدینگی ذخیره می‌شود.

این استراتژی تضمین می‌کند که نقدینگی کافی برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران وجود دارد و خرید و فروش توکن در بازار را آسان می‌کند. در عین حال، ذخیره در کیف پول چند امضایی تا حدودی اطمینان می‌دهد که برنامه‌هایی برای توسعه‌های آینده وجود دارد که می‌تواند به طور بالقوه ارزش توکن را افزایش دهد. به خاطر داشته باشید که مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری، خرید POPCAT هم دارای ریسک است، پس قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات خود را انجام دهید.

ریسک‌های خرید POPCAT

یکی از ریسک‌های اصلی سرمایه‌گذاری در پاپ کت، فقدان ارزش ذاتی آن است؛ درست همانطور که در وب‌سایت اصلی پاپ کت هم بیان شده است. بر خلاف سایر ارزهای دیجیتال که ممکن است کاربرد یا عملکرد خاصی داشته باشند، پاپ‌کت مانند بسیاری از میم کوین‌ها، ارزش یا کاربرد زیربنایی ندارد. ارزش آن عمدتاً توسط گمانه‌زنی و محبوبیت میم پاپ‌کت تعیین می‌شود که آن را بسیار مستعد نوسانات بازار می‌کند. قیمت این کوین می‌تواند بر اساس روندهای رسانه‌های اجتماعی، تایید سلبریتی‌ها یا تغییرات ناگهانی در احساسات سرمایه‌گذاران به شدت نوسان کند.

فقدان ارزش ذاتی همچنین به این معنی است که هیچ دارایی ملموس یا درآمدی وجود ندارد که بتوان برای ارزیابی این کوین از آن استفاده کرد. این امر تعیین قیمت منصفانه یا پیش‌بینی حرکت‌های قیمت آینده را دشوار می‌کند. در نتیجه، سرمایه‌گذاری در پاپ‌کت می‌تواند بسیار بر پایه گمانه‌زنی باشد و ممکن است برای سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز مناسب نباشد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx