آموزش بازی تلگرامی تپ سواپ (TAPS)

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

تپ سواپ (TapSwap)، یک مینی اپ محبوب تلگرام است که بازیکنان می‌توانند با شرکت در فعالیت‌های مختلف درون بازی، سکه‌های TAPS را کسب کنند. این بازی با بیش از ۶۰ میلیون بازیکن تا اوایل جولای ۲۰۲۴، به دلیل مکانیزم ساده اما جذاب ضربه زدن برای کسب درآمد یا همان Tap To Earn، به سرعت محبوبیت […]

آموزش تپ سواپ

تپ سواپ (TapSwap)، یک مینی اپ محبوب تلگرام است که بازیکنان می‌توانند با شرکت در فعالیت‌های مختلف درون بازی، سکه‌های TAPS را کسب کنند.

این بازی با بیش از ۶۰ میلیون بازیکن تا اوایل جولای ۲۰۲۴، به دلیل مکانیزم ساده اما جذاب ضربه زدن برای کسب درآمد یا همان Tap To Earn، به سرعت محبوبیت پیدا کرده است و به هر کسی اجازه می‌دهد با یک گوشی هوشمند TAPS را استخراج کند. رویکرد کاربرپسند تپ سواپ به استخراج ارز دیجیتال و وعده پاداش‌های واقعی از طریق یک ایردراپ، پایگاه کاربری بزرگ و فعالی را جذب کرده است. تپ سواپ همچنین در اواخر ماه مه با پیشی گرفتن از نات کوین (Notcoin)، افتخار تبدیل شدن به بزرگترین جامعه ارز دیجیتال در تلگرام را کسب کرد. البته تپ سواپ خیلی نتوانست این عنوان را حفظ کند؛ چرا که بازی تلگرامی همستر کامبت معرفی شد و این عنوان را از آن خود کرد.

تپ سواپ

مقدمه ای بر بازی تلگرامی تپ سواپ

تپ سواپ از بازی‌ موفق مبتنی بر تلگرام Notcoin الهام گرفته است. این بازی‌ها از ویژگی‌های اجتماعی و تعاملی تلگرام برای ایجاد یک تجربه جذاب استفاده می‌کنند.

راه‌اندازی توکن TAPS تپ سو‌اپ

راه‌اندازی توکن تپ سواپ (TAPS) که در ابتدا برای ۱ جولای ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، به طور نامحدود به تعویق افتاده است. این تأخیر به دلیل کشف ربات‌هایی است که تمامیت فرآیند توزیع توکن را به خطر انداخته‌اند و رفع آن نیاز به کار دقیق‌تر در مورد توکنومیک و یک استراتژی راه‌اندازی توکن مناسب است. تاریخ راه‌اندازی جدید هنوز اعلام نشده است.

این بازی در ابتدا قصد داشت روی بلاکچین سولانا راه‌اندازی شود اما در ژوئن ۲۰۲۴ تصمیم خود را به شبکه تون کوین (TON) تغییر داد.

ویژگی‌های بازی تپ‌سواپ

در ادامه برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی تلگرامی تپ سواپ آورده شده است که آن را جذاب کرده و به محبوبیت آن در بین گیمرها کمک کرده است:

  • مدل ضربه زدن برای کسب درآمد: در TapSwap، شما با ضربه زدن بر روی یک نماد دیجیتال در رابط کاربری ربات تلگرام، سکه‌های TAPS کسب می‌کنید. هر ضربه، موجودی سکه‌های شما را افزایش می‌دهد و بازی را آسان و جذاب می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید با انجام وظایف و شرکت در فعالیت‌های مختلف درون بازی، مانند دعوت از دوستان برای پیوستن به بازی، سکه‌های بیشتری را کسب کنید.
  • جوایز روزانه: تپ سواپ جوایز روزانه‌ای را برای حفظ تعامل بازیکنان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با ورود روزانه و انجام وظایف خاص، سکه‌های TAPS اضافی کسب کنید. این جوایز، مشارکت منظم را تشویق می‌کنند و به افزایش تعداد سکه‌های شما کمک می‌کنند.
  • سیستم رفرال: تپ سواپ دارای یک سیستم رفرال قوی است که در آن می‌توانید با دعوت از دوستان برای پیوستن به بازی، پاداش‌های اضافی کسب کنید. هر ارجاع نه تنها موجودی سکه‌های شما را افزایش می‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر در رتبه‌بندی‌ها صعود کنید.
آموزش تپ سواپ

نحوه شروع بازی تپ سواپ

ایجاد یک حساب تلگرام: برنامه تلگرام را از گوگل پلی استور یا اپل استور دانلود کنید. پس از نصب برنامه پروفایل خود را تنظیم کرده و شماره تلفن خود را تأیید کنید.

دسترسی به ربات تپ سواپ: از قسمت جستجوی تلگرام برای یافتن ربات تپ سواپ استفاده کنید. می‌توانید “TapSwap” را در قسمت جستجو تایپ کرده و ربات رسمی را از نتیجه جستجو انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لینک مستقیما وارد بازی تپ سواپ شوید.

شروع ربات:ربات را باز کرده و آن را استارت کنید. برای پیوند حساب خود و شروع بازی، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

استخراج سکه‌های TAPS: با ضربه زدن روی صفحه دستگاه تلفن همراه خود و نماد سکه طلایی تپ سواپ، شروع به کسب سکه‌های TAPS کنید. هر ضربه درآمد شما را افزایش می‌دهد. اما باید توجه داشته باشید که کسب سکه با زدن بر روی صفحه دارای محدودیت است. پس از رسیدن به این محدودیت باید منتظر بمانید تا انرژی شما دوباره پر شود.

آموزش تپ سواپ

شما می‌توانید از این سکه‌ها برای ارتقاء دارایی‌های مختلف درون بازی و همچنین شرکت در وظایف و مأموریت‌های روزانه استفاده کنید.

استفاده از Boost: تقویت‌کننده‌ یا Boost می‌توانند به طور چشمگیری نرخ کسب سکه و بهره‌وری کلی شما را افزایش دهند. برای حداکثر کردن درآمد خود، از آن‌ها به صورت استراتژیک استفاده کنید.

آموزش تپ سواپ

برای دو برابر کردن موقت تعداد سکه‌هایی که با هر ضربه کسب می‌کنید، تقویت‌کننده Multitap را فعال کنید تا سریع‌تر به محدودیت استخراج خود برسید. همچنین میتوانید با فعال کردن Energy Limit میزان محدودیت استخراج خود را افزایش بدید. فعال کردن گزینه Recharging Speed باعث میشد تا انرژی استخراج شما با سرعت بیشتری شارژ شود. گزینه آخر، یعنی Tap Bot نیز شما را از ضربه زدن بر روی صفحه بی نیاز می‌کند.

وظایف و ماموریت‌های روزانه: برای کسب پاداش‌های اضافی در وظایف و ماموریت‌های روزانه شرکت کنید.

آموزش بازی تپ سواپ

این وظایف می‌تواند شامل تماشای ویدئو، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی و موارد مشابه دیگری باشد.

آینده تپ سواپ

جامعه تپ سو‌اپ با تمرکز بر جذب کاربران از طریق رفرال گیری و ویژگی‌های تعاملی به سرعت در حال رشد است. این بازی تلگرامی همچنین برنامه‌هایی برای همکاری با بازیگران اصلی حوزه ارزهای دیجیتال و گیمینگ را دارد. هدف این مشارکت‌ها افزایش عملکرد و پایگاه کاربری پلتفرم است. ادغام‌های آینده با بلاکچین‌های دیگر و پروژه‌های دیفای، اکوسیستم تپ سواپ را تقویت خواهد کرد و فرصت‌ها و خدمات بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

در حالی که بازی‌های مبتنی بر تلگرام مانند TapSwap در بین کاربران وب ۲ و وب ۳ در حال محبوبیت هستند، هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این روند پایدار خواهد ماند یا خیر.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx