تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کاردانو، سولانا و پالیگان

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1155 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کاردانو، سولانا و پالیگان

تثبیت بیت کوین در بازه کنونی می تواند برای برخی از آلت کوین ها فرصت رشد در روزهای آتی ایجاد کند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در تاریخ ۲۶ ژوئن به محدوده حمایتی ۳۱ – ۲۸ هزار دلار نزول کرد. اما این کاهش قیمت با خرید گاوها رو به رو شد که نشان دهنده انباشت در سطوح پایین است.

نمودار بیت کوین

حالا گاوها برای عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵۱۴۸ دلار) تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت، می توان گفت که فشار برای فروش در حال کاهش است. واگرایی مثبت در شاخص RSI همچنین بیانگر یک روند صعودی است. عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسیر را برای صعود تا بازه مقاومتی ۴۰۰۰۰ – ۴۲۴۵۱ دلار هموار خواهد کرد. میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۳۵۰۵ دلار) بالای این مقاومت قرار گرفته است. همین موضوع است ممکن است باعث دشوارتر شدن کار گاوها شود.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در ۲۲ ژوئن قیمت خود را از حمایت ۱ دلار افزایش داد که نشان دهنده انباشت بالا نزدیک این سطح بود. با این حال گاوها موفق به عبور قیمت کاردانو از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۳۹ دلار) در ۲۴ و ۲۵ ژوئن نشدند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها در حال دفاع از این مقاومت هستند.

نمودار کاردانو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. درصورتی که کاردانو به زیر ۱ دلار نزول کند، این آلت کوین ممکن است به ۰.۶۸ و سپس ۰.۴۰ دلار سقوط کند. اما اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، کاردانو می تواند تا ۱.۶۰ و سپس تا مقاومت ۱.۹۴ دلار صعود کند.

تحلیل سولانا (SOL)

دم بلند کندل استیک سولانا در ۲۲ ژوئن نشان دهنده دفاع از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۲۰ دلار) است. هر چند که روند صعودی موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۳ دلار) نشد. این موضوع نشان دهنده فروش خرس ها به هنگام افزایش قیمت است.

نمودار سولانا

درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، سولانا ممکن است تا ۴۴ دلار صعود کند. هرچند که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. انتظار می رود خرس ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دفاع کرده و قیمت را به زیر ۲۶.۶۵ دلار کاهش بدهند. درصورتی که این حمایت شکسته شود، می توان انتظار سقوط قیمت را تا ۲۱.۱۰ دلار داشت. افزایش قدرتمند قیمت از این حمایت بیانگر انباشت در سطوح پایین خواهد بود. در این حالت می توان انتظار تثبیت سولانا را در بازه ۲۱.۱۰ – ۴۴ دلار در روزهای آتی داشت.

تحلیل پالیگان (MATIC)

در چند روز گذشته پالیگان زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۹ دلار) ترید شده است. اما نشانه مثبت این موضوع است که گاوها اجازه نزول قیمت به کف ۰.۷۴ دلار در ۲۳ مه را نداده اند. این مسئله حاکی از نبود فروشنده در سطوح فعلی است.

نمودار پالیگان

درصورتی که قیمت از خط روند نزولی عبور کند، می توان گفت روند نزولی پایان یافته است. در این شرایط می توان انتظار صعود پالیگان را تا ۱.۷۱ دلار و سپس مقاومت روانی ۲ دلار داشت. اما میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. درصورتی که قیمت به زیر ۰.۹۲ دلار کاهش پیدا کند، می توان انتظار سقوط قیمت را تا ۰.۷۴ و سپس ۰.۶۸ دلار داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx