تحلیلی بر ارز سودده بت (BAT)

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیلی بر ارز سودده بت (BAT) بت (BAT) از ماه ژوئن سال جاری تا آگوست درحالت ثبات در حدود 0.24 دلار بود. اما حدود یک هفته ی پیش توانست رشد قابل توجهی را تجربه کند. بت توانست  تا نزدیک 0.44 دلار بالا برود. هرچند این رقم با بالاترین ارزش کل آن یعنی 0.98 دلار فاصله […]

تحلیلی بر ارز سودده  بت (BAT)

تحلیلی بر ارز سودده بت (BAT)

بت (BAT) از ماه ژوئن سال جاری تا آگوست درحالت ثبات در حدود 0.24 دلار بود. اما حدود یک هفته ی پیش توانست رشد قابل توجهی را تجربه کند. بت توانست  تا نزدیک 0.44 دلار بالا برود. هرچند این رقم با بالاترین ارزش کل آن یعنی 0.98 دلار فاصله دارد، اما رشد قابل توجهی بوده است. در حال حاضر قیمت این ارز 0.38 دلار است و وارد فاز اصلاح شده است. به نظر می رسد این قیمت چند روزی ادامه داشته باشد.

BAT آنالیز

البته اگر سطح قیمت تا 0.36 دلار پایین بیاید، به این معنا است که در قیمت پایین توسط گاوها حمایت نشده است. پس می توان نتیجه گرفت که روند صعودی فعلا تمام شده است. ضمنا احتمال ریزش قیمت تا 0.31 دلار هم تقویت می شود. اما اگر در قیمت 0.36 دلار حمایت شود، چند روزی وارد ثبات شده است. می توان نتیجه گرفت که زمان مناسبی برای خرید است و احتمال رشد دوباره وجود دارد. بت در جایگاه 33 و 32 بازار است (با توجه به نوسانات) و در اواخر می 2017 شروع معرفی شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx