با راه اندازی برنامه نقدینگی جدید، فانتوم 100% رشد کرد!

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

با راه اندازی برنامه نقدینگی جدید، فانتوم 100% رشد کرد! فانتوم در شش هفته گذشته شاهد رشد 500 درصدی بوده است. انتظار می رود با راه اندازی برنامه تشویقی جدید به ارزش 320 میلیون دلار، شاهد رشد هر چه بیشتر این پروژه در آینده باشیم. شبکه اتریوم همچنان برترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در صنعت بلاکچین […]

با راه اندازی برنامه نقدینگی جدید، فانتوم 100% رشد کرد!

با راه اندازی برنامه نقدینگی جدید، فانتوم 100% رشد کرد!

فانتوم در شش هفته گذشته شاهد رشد 500 درصدی بوده است. انتظار می رود با راه اندازی برنامه تشویقی جدید به ارزش 320 میلیون دلار، شاهد رشد هر چه بیشتر این پروژه در آینده باشیم. شبکه اتریوم همچنان برترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در صنعت بلاکچین است. با این حال، دلایلی همچون هزینه های بالا و ازدحام شبکه چالش هایی برای این پروتکل ایجاد کرده است.

یکی از پروژه هایی که اخیرا موفق به جلب توجه کاربران به خود شده، فانتوم است. این پروژه که یک پلتفرم قراردادهای هوشمند است از معماری DAG به عنوان راهی برای حل مشکلات کندی تراکنش ها و کارمزدهای بالا استفاده می کند.داده ها نشان می دهند که فانتوم با رشدی 500 درصدی از کف 0.15 دلاری خود در 20 جولای موفق شد به سطح 0.90 دلار در روز گذشته صعود کند. همزمان با این رشد چشمگیر حجم معاملات نیز با افزایشی 1250 درصدی به رقم خیره کننده 1.26 میلیارد دلار برای اولین بار رسید.

نمودار FTM

راه اندازی برنامه تشویقی 320 میلیون دلاری، رشد چشمگیر مشارکت در شبکه های اجتماعی و افزایش مستمر ارزش کل قفل شده در این پروتکل از جمله دلایل اصلی رشد نجومی این آلت کوین هستند. راه اندازی برنامه تشویقی نقدینگی بزرگترین کاتالیزور فانتوم روز دوشنبه با اعلام برنامه تشویقی 320 میلیون دلاری معادل 370 میلیون FTM به منظور جذب پروتکل های جدید و نقدینگی به اکوسیستم این پروژه ایجاد شد.

در این طرح تشویقی، توسعه دهندگانی که در شبکه فانتوم فعالیت می کنند می توانند برای دریافت پاداش به بنیاد فانتوم درخواست بدهند و براساس میزان ارزش کل قفل شده خود تقاضای پاداشی بین 1 الی 5 میلیون FTM داشته باشند.

رشد چشمگیر حضور در شبکه های اجتماعی

داده های منتشر شده توسط لونار کراش (Lunar Crush) نشان می دهند که در ماه آگوست منشن های فانتوم افزایشی 34 درصدی در مقایسه با جولای داشته و در کل میزان حضور در رسانه ها 96٪ افزایش یافته است. داده های درون زنجیره ای نیز نشان می دهند که حالا این شبکه بیش از 415,000 آدرس منحصر به فرد دارد که روزانه بیش از 300,000 تراکنش در روز انجام می دهند. انتظار می رود که به لطف این طرح تشویقی جدید تعداد آدرس ها و تراکنش ها در هفته ها و ماه های آتی در شبکه فانتوم رشد چشمگیری داشته باشند.

افزایش ارزش کل قفل شده

سومین دلیل صعود چشمگیر فانتوم افزایش انفجاری ارزش کل قفل شده اکوسیستم دیفای این پروژه است. براساس داده های دیفای لاما (DeFi Llama) ارزش کل قفل شده در بلاکچین لاما از رقم 657 میلیون دلار عبور کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx