چرا آلگوراند علیرغم اصلاح اخیر بازار، رکورد قیمتی جدیدی ثبت کرد؟

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

چرا آلگوراند علیرغم اصلاح اخیر بازار، رکورد قیمتی جدیدی ثبت کرد؟ آلگوراند یکی از رمزارزهایی بوده که در روزهای اخیر با حرکت خلاف جریان نزولی بازار، خوش درخشیده و به سطح قیمتی جدیدی صعود کرده است. در این تحلیل قصد داریم به دلایل رشد چشمگیر این پروژه بپردازیم. زمانی که صحبت از موفقیت یک پروژه […]

چرا آلگوراند علیرغم اصلاح اخیر بازار، رکورد قیمتی جدیدی ثبت کرد؟

چرا آلگوراند علیرغم اصلاح اخیر بازار، رکورد قیمتی جدیدی ثبت کرد؟

آلگوراند یکی از رمزارزهایی بوده که در روزهای اخیر با حرکت خلاف جریان نزولی بازار، خوش درخشیده و به سطح قیمتی جدیدی صعود کرده است. در این تحلیل قصد داریم به دلایل رشد چشمگیر این پروژه بپردازیم.

زمانی که صحبت از موفقیت یک پروژه می شود، قطعا پذیرش و مورد استفاده قرار گرفتن در سطح جهانی نقش بسزایی در این مهم دارد. یکی از رمزارزهایی که شاهد افزایش چشمگیری در پذیرش خود بوده، پروتکل اثبات سهام آلگوراند است که قصد دارد به پایه اصلی صنعت مالی جهانی تبدیل شود.

نمودار ALGO

نمودار ALGO

داده ها نشان می دهند که در یک جهش 268 درصدی، ALGO موفق شده قیمت خود را از کف 0.67 دلاری 20 جولای با حجم معاملات روزانه 4.83 میلیارد دلار به قله 2.47 دلاری افزایش بدهد.

توسعه در بستر ALGO

به جرات می توان گفت که بزرگترین دلیل رشد قیمتی و حجم معاملاتی آلگوراند، کشور السالوادور بوده است. این کشور که اخیرا بیت کوین را به عنوان ارز قانونی خود به رسمیت شناخت، اعلام کرد که بلاکچین ALGO را به عنوان بستر توسعه ای خود انتخاب کرده است.

این پروژه به دلیل فعالیت های خود در زمینه توسعه ارز دیجیتال ملی، مورد توجه دولت ها و موسسات قرار گرفته است. به علاوه، استیبل کوین هایی همچون USDC و USDT آلگوراند را به عنوان میزبان خود انتخاب کرده اند.

پروژه ها و خدمات جدید

دلیل دومی که در موفقیت آلگوراند نقش داشته، تلاش های اخیر بنیاد آلگوراند برای جذب کاربران بیشتر به این پروژه بوده است.

آلگوراند اعلام کرده قصد دارد در 1 اکتبر قابلیت های حاکمیتی برای هولدرهای خود راه اندازی کند. با این تغییر هولدرهای این کوین می توانند در چشم انداز این پلتفرم سهیم باشند.

توسعه دهنده های این پروژه همچنین اعلام کرده اند که قصد راه اندازی برنامه های دیفای و توکن های غیرقابل معاوضه را دارند که انتظار می رود به رشد هر چه بیشتر این پروژه سرعت ببخشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx