تاخیر سه ماهه در قوانین جدید مالیاتی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تاخیر سه ماهه در قوانین جدید مالیاتی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی شورای ملی کره جنوبی در حال برنامه ریزی برای به تأخیر انداختن اجرای قوانین جدید مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال پس از درخواست های ارگان های این صنعت است. طبق گزارش منتشر شده در تاریخ 25 نوامبر در سایت خبری کره ای زبان […]

تاخیر سه ماه در قوانین جدید مالیاتی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی

تاخیر سه ماهه در قوانین جدید مالیاتی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی

شورای ملی کره جنوبی در حال برنامه ریزی برای به تأخیر انداختن اجرای قوانین جدید مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال پس از درخواست های ارگان های این صنعت است.

طبق گزارش منتشر شده در تاریخ 25 نوامبر در سایت خبری کره ای زبان DongA، طرح مالیات 20 درصدی که قرار بود از اکتبر 2021 وضع شود، اکنون تا 1 ژانویه 2022 اجرا نخواهد شد. ساختار جدید مالیات ارزهای دیجیتال در ژوئیه سال جاری اعلام شد و شامل 20٪ مالیات بر هر گونه سود بیش از 2.5 میلیون وون (معادل2260 دلار) در سال می شود.

هدف از تاخیر در اجرای قانون جدید مالیاتی فرصت دادن به صرافی های ارزهای دیجیتال برای بکارگیری  قوانین جدید مالیاتی در زیرساخت های صرافی ها عنوان شده است.

در ابتدا مقرر شده بود که این قوانین از اول اکتبر سال 2021 اجرا شوند که شکایت انجمن بلاکچین کره جنوبی را به همراه داشت.

انجمن بلاکچین کره جنوبی ادعا كرده بود كه مدت زمان تعیین شده بين توقف مقررات مالياتي موجود در تاریخ 30 سپتامبر 2021 و اجرای قوانین جديد از روز بعد برای آنها بسیار دشوار است و درخواست تاخير در اجرای قوانین را تا 1 ژانويه سال 2023 کردند.

به نظر می رسد که دولت کره جنوبی تا حدی به در خواست این انجمن احترام گذاشته و آن را پذیرفته است، هر چند که به جای فرصت 15 ماهی درخواست شده فقط با سه ماه آن موافقت کرده است.

لازم به ذکر است که تا قبل از معرفی قانون جدید، دارایی های دیجیتال به عنوان ارز در نظر گرفته می شدند و بنابراین مالیات شامل آنها نمی شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx