تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین بیت کوین به بالاترین سطح خود در سال 2020 رسید و آلت کوین ها با انتشار خبر پی پال رشد کردند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) در تاریخ 20 اکتبر، بیت کوین از سد مقاومتی پیش […]

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

بیت کوین به بالاترین سطح خود در سال 2020 رسید و آلت کوین ها با انتشار خبر پی پال رشد کردند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ 20 اکتبر، بیت کوین از سد مقاومتی پیش روی خود عبور کرد و با یک جهش سریع قیمت خود را به سطح 12460 دلاری افزایش داد.

نمودار روزانه بیت کوین

رسیدن به بالاترین سطح در 52 هفته اخیر قطعا نشانه دهنده قدرت گاوها است. درصورتی که بیت کوین به روند صعودی خود ادامه دهد،‌ هدف بعدی رسیدن به 12975 دلار و سپس 14000 دلار خواهد بود.جهشی که بیت کوین در چند روز گذشته تجربه کرده باعث شده شاخص RSI در سطح 80 قرار بگیرد. تجربه نشان می دهد وقتی که این شاخص در چنین سطحی قرار می گیرد، احتمال اصلاح افزایش پیدا می کند. اولیل نشانه ضعف بیت کوین ریزش به زیر سطح 12000 دلاری خواهد بود. در صورتی که گاوها در صورت اصلاح بازار، ریزش قیمت ها را در سطح 12000 دلار متوقف کنند،‌ بیت کوین دوباره به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل هم اکنون در بازه فشرده 0.22 – 0.26 دلاری معامله می شود. بعد از اینکه ریپل موفق به حفظ ارزش خود در بالای سطوح میانگین های متحرک نشد، اما این ارز دیروز توانست شاهد یک رشد قاطعانه باشد.

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که گاوها بتوانند روند صعودی ریپل را حفظ کنند و از بازه 0.26 دلاری عبور کنند، این رمزارز می تواند به بازه قیمتی 0.30 دلاری برسد. اما برعکس، درصورتی که گاوها موفق به تحقق این هدف نشوند، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت ها به زیر سطوح میانگین های متحرک تلاش خواهند کرد. درصورتی که خرس ها موفق شوند، این ارز به تنزل خود ادامه خواهد داد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در تاریخ 20 اکتبر به زیر سطح حمایتی 242 دلاری سقوط کرد اما خرس ها موفق به استفاده از این سقوط نشدند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

روز گذشته این رمزارز جهشی ناگهانی داشت که نشان دهنده حجم بالای خرید از سمت گاوها بوده است. در صورتی که گاوها بتوانند به روند صعودی ادامه دهند و قیمت ها را به بالای سطح 266.4 دلاری افزایش دهند، بیت کوین کش می تواند به سطوح 280 و سپس 300 دلاری صعود کند. شاخص RSI که روند صعودی به خود گرفته و از سطح 50 عبور کرده،‌ نشان دهنده دست برتر گاوها در بازار است. اما درصورتی که خرس ها بتوانند با افزایش فروش، قیمت ها را به زیر سطح 237.6 دلاری کاهش دهند، کنترل بازار این رمزارز را از گاوها پس خواهند گرفت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

روز گذشته بایننس کوین به زیر سطوح حمایتی 29.5 دلاری و میانگین متحرک نمایی 20 روزه (29 دلار) سقوط کرد. اما خرس ها موفق نشدند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و فشار برای فروش را افزایش دهند.

نمودار روزانه بایننس کوین

در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که قیمت این رمزارز را به بالای خط روند نزولی افزایش دهند. در صورتی که گاوها در تحقق این مهم موفق شوند، رسیدن به سطوح 31.9 و سپس 33.3 دلاری ممکن خواهد شد. اما در صورتی که قیمت ها از سطوح کنونی دوباره ریزش کند، خرس ها برای کاهش هرچه بیشتر قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه تلاش خواهند کرد. درصورتی خرس ها موفق شوند، بایننس کوین به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (27 دلار) سقوط خواهد کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx