تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین همچنان در تلاش برای حفظ حمایت 20,000 دلار است. نبرد گاوها و خرس ها برای حفظ و یا شکست این حمایت تعیین کننده روند حرکتی بعدی خواهد بود. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC گاوها در تلاش برای حفظ قیمت بیت کوین بالای حمایت […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین همچنان در تلاش برای حفظ حمایت 20,000 دلار است. نبرد گاوها و خرس ها برای حفظ و یا شکست این حمایت تعیین کننده روند حرکتی بعدی خواهد بود. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

گاوها در تلاش برای حفظ قیمت بیت کوین بالای حمایت روانی 20,000 دلار هستند اما با مقاومت شدید در سطح 23,362 دلار مواجه شده اند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها همچنان قصد تسلیم شدن ندارند.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

هر چه زمان بیشتری نزدیک سطح 20,000 دلار سپری شود، احتمال شکست این حمایت بیشتر خواهد شد. در صورت شکست، می توان انتظار سقوط تا 17,500 و سپس به 16,000 دلار را داشت. در حال حاضر تنها نکته امیدوار کننده شاخص RSI است که در محدوده اشباع فروش قرار دارد. این مهم نشان می دهد که بیت کوین در آینده می تواند شاهد یک جهش باشد. اگر قیمت از 23,362 دلار عبور کند، BTC می تواند تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (26,574 دلار) صعود کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx