رشد 1600 درصدی بلاکچین کاردانو

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رشد 1600 درصدی بلاکچین کاردانو تعداد والت های حاوی توکن بومی بلاکچین کاردانو از سال گذشته میلادی به طرز چشمگیری افزایش یافته که بیانگر سرعت بالای رشد این شبکه است. توییت منتشر شده توسط Pieter Nierop نشان می دهد که در دسامبر 2020 تعداد والت های کاردانو برابر با 186,000 بود. اما هم اکنون این […]

رشد 1600 درصدی بلاکچین کاردانو

رشد 1600 درصدی بلاکچین کاردانو

تعداد والت های حاوی توکن بومی بلاکچین کاردانو از سال گذشته میلادی به طرز چشمگیری افزایش یافته که بیانگر سرعت بالای رشد این شبکه است.

توییت منتشر شده توسط Pieter Nierop نشان می دهد که در دسامبر 2020 تعداد والت های کاردانو برابر با 186,000 بود. اما هم اکنون این رقم به 3,200,000 افزایش یافته که حاکی از یک رشد 1600 درصدی است.

لازم به ذکر است که فقط از ابتدای 2022 تعداد والت های ADA در حدود 500,000 افزایش یافته است. کاردانو موفق شد در ابتدای ماه فوریه به نقطه عطف 3 میلیون هولدر برسد.

با تمرکزی که تیم توسعه دهنده بر این رمزارز داشته، افراد بیشتری به کاردانو علاقه مند شده اند. از بین این علاقه مندان سرمایه گذاران نهادی نیز وجود دارند که باعث افزایش حجم تراکنش ها شده اند.

بررسی تراکنش های درون زنجیره ای که از 100 هزار بیشتر هستند در سال 2022 در حدود 50 برابر افزایش یافته است. این موضوع نشان می دهند که سرمایه گذاران ثروتمند به این بلاکچین علاقه نشان داده اند.

کاردانو در حال حاضر در ابتدای فاز Basho قرار دارد. هدف از این فاز توسعه یک اکوسیستم کارآمد برای ایجاد دی اپ ها عنوان شده است.

 

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx