سرمایه بازار بیت کوین از اینتل و کوکا کولا پیشی گرفت

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

سرمایه بازار بیت کوین از اینتل و کوکا کولا پیشی گرفت بیت کوین با سرمایه ای بالغ بر 205 میلیون دلار از اینتل و کوکا کولا پیشی می گیرد. بازار های کریپتوکارنسی جهان افزایشی چشم گیر داشته اند. در این میان سرمایه بازار بیت کوین در مقایسه با برخی شرکت های بزرگ مانند Intel و […]

سرمایه بازار بیت کوین از اینتل و کوکا کالا پیشی گرفت

سرمایه بازار بیت کوین از اینتل و کوکا کولا پیشی گرفت

بیت کوین با سرمایه ای بالغ بر 205 میلیون دلار از اینتل و کوکا کولا پیشی می گیرد. بازار های کریپتوکارنسی جهان افزایشی چشم گیر داشته اند. در این میان سرمایه بازار بیت کوین در مقایسه با برخی شرکت های بزرگ مانند Intel و Coca-Cola به طرز چشم گیری رشد کرده است.

به دنبال بازار صعودی در اواخر ژوئن سال 2020، سرمایه این بازار با افزایش قابل توجهی از مرز 200 میلیارد دلار گذشت. براساس داده های سایت Coin360، بازار بزرگترین ارزهای جهانی بیش از 207 میلیارد دلار است. براساس داده های ماکرو ترندز که در 31 ژوئن منتشر شد، سهام Intel و Coca cola با تخمینی حدود 203 و 202 میلیارد دلار بسته شدند. اینتل که یک شرکت فناوری بزرگ جهانی است، اخیرا کاهش چشمگیر سهام خود را تجربه کرده است.

پس از آنکه Intel سومین گزارش سالانه فروش نزولی خود را در 22 ژوئن خود منتشر کرد. سرانه بازار این شرکت به زیر 259 میلیارد دلار کاهش یافت که به طبع آن تا دو روز بعد از انتشار این گزارش، 45 میلیارد دلار را نیز از دست داد. این اولین باری نبود که سرمایه بازار اینتل از بیت کوین عقب مانده است. در سال 2017 ، سرانه بازار اینتل به بالاتر از 220 میلیارد دلار صعود نکرد. زمانی که بیت کوین در اوج خود به 20 هزار دلار رسید، سرمایه بیت کوین در صعود قدرتمندانه خود از 300 میلیارد دلار هم عبور کرد.

کاهش نرخ فروش کوکاکولا به زیر200 میلیارد دلار:

در اوایل سال جاری، همزمان با شیوع ویروس کرونا، فروش نوشیدنی های پر فروش Coca cola، با بحران بزرگی مواجه شد. در مارس 2020، کوکاکولا بیش از 90 میلیارد دلار سرمایه را در طی یک ماه به دلیل بیماری همه گیر جهانی از دست داد. این سقوط، سرانجام منجر به بزرگترین کاهش درآمد سه ماهه شرکت در این 30 سال گذشته گردید. در مقایسه با اوایل ژانویه سال 2020، بیت کوین شاهد چند پله صعود بوده است. این ارز رشد بیش از 80 میلیارد دلاری را تجربه کرده است. به تازگی بازار پادشاه ارزهای دیجیتال، شاهد بالاترین نرخ رشد خود در سال 2020 بوده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx