معاون اجرایی پروژه Diem فیسبوک به شرکت سرکل پیوست

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

معاون اجرایی پروژه Diem فیسبوک به شرکت سرکل پیوست شرکت سرکل (Circle) دانته دیسپارته (Dante Disparte) را به عنوان مدیر ارشد استراتژی خود استخدام کرده است. دیسپارته پیش از این معاون اجرایی پروژه دیم (Diem) فیسبوک بود. شرکت پرداختی ارزهای دیجیتال سرکل، امروز اعلام کرد که معاون اجرایی سابق پروژه ارز دیجیتال شرکت فیسبوک را […]

معاون اجرایی پروژه Diem فیسبوک به شرکت سرکل پیوست

معاون اجرایی پروژه Diem فیسبوک به شرکت سرکل پیوست

شرکت سرکل (Circle) دانته دیسپارته (Dante Disparte) را به عنوان مدیر ارشد استراتژی خود استخدام کرده است. دیسپارته پیش از این معاون اجرایی پروژه دیم (Diem) فیسبوک بود.

شرکت پرداختی ارزهای دیجیتال سرکل، امروز اعلام کرد که معاون اجرایی سابق پروژه ارز دیجیتال شرکت فیسبوک را به تیم خود اضافه کرده است.

طبق گفته این شرکت، دانته دیسپارته که پیش از این مسئول سیاست و ارتباطات ارزهای دیجیتال فیسبوک بود، اکنون به عنوان مدیر ارشد استراتژی و رئیس سیاست های جهانی شرکت سرکل فعالیت خواهد کرد.

دیسپارته همچنین شرکت مشاوره ریسک پذیری و کارگزاری بیمه خود به نام Risk Cooperative را اداره می کند. جرمی الر (Jeremy Allaire)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سرکل در این خصوص گفت:

دانته سابقه چندین دهه فعالیت در زمینه مسائل پیچیده مالی و ریسک جهانی را در رزومه کاری خود دارد. وی همچنین اخیراً به عنوان معاون اجرایی رئیس انجمن دیم خدمت کرده است. و پیشگام تعامل و ارتباطات با دولت ها و صنعت های مالی در سراسر جهان در زمینه استیبل کوین و ارزهای دیجیتال بوده است.

استیبل کوین USDC

سرکل یک شرکت پرداختی نظیر به نظیر است که استیبل کوین USDC را با پشتوانه دلار توسعه داده است. این استیبل کوین در حال حاضر چهاردهمین رمزارز ارزشمند بازار است. هدف این شرکت کمک به کسب و کارهای آنلاین در استفاده از استیبل کوین ها و انجام پرداخت ها در یک پلتفرم واحد است.

دیسپارته در خصوص پیوستن خود به شرکت سرکل گفت:

در جایی که بازارها یا سیاست های عمومی در زمینه هایی همچون فراگیری سیستم مالی، مشارکت بیشتر، کاهش هزینه ها با مشکل رو به رو هستند، سرکل با USDC پیشگام این عرصه است.

در شرکت فیسبوک، دیسپارته در بازاریابی مجدد پروژه ارز دیجیتال فیسبوک به نام Diem که در ابتدا Libra نامیده می شد، نقش بسیار مهمی داشت. این پروژه که در ابتدا قرار بود در اوایل سال 2020 راه اندازی شود، با مشکلات بسیاری همچون مشکلات قانونی، از دست دادن کارکنان و تاخیر رو به رو شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx