جاه طلبی های فیسبوک با پیشبرد پروژه لیبرا (Libra)

جاه طلبی های فیسبوک با پیشبرد پروژه لیبرا (Libra)
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2302 نفر

جاه طلبی های فیسبوک با پیشبرد پروژه لیبرا (Libra)

انجمن لیبرا (Libra) فیسبوک در پیگیری جاه طلبی های خود در خصوص سیستم جدید پرداختی ارزهای دیجیتال یک شخص کلیدی را استخدام کرده است.

انجمن لیبرا، که پروژه ارز دیجیتال فیسبوک را مدیریت می کند، یک مشاور عمومی را برای نظارت بر روند توسعه سیستم پرداختی آینده خود منصوب کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی در روز چهارشنبه، انجمن لیبرا Saumya Bhavsar را به عنوان مشاور عمومی جدید شبکه لیبرا معرفی کرد، نهادی که متولی اجرای سیستم پرداخت مبتنی بر بلاکچین فیسبوک است.

خانم Saumya Bhavsar در صنعت خدمات مالی در نقش های مختلف قانونی، نظارتی و اجرایی در حدود دو دهه تجربه کسب کرده است. وی پیش از این با بانک های ایالات متحده و اروپا و آژانس های نظارتی از جمله Credit Suisse، کمیسیون اروپا و وزارت خزانه داری ایالات متحده همکاری داشته است.

جفری امت (Jeffrey Emmet)، مدیرعامل شبکه لیبرا، خانم Bhavsar را “یک رهبر استراتژیک با توانایی و موفقیت ثابت شده در نقش های قانونی، نظارتی و عملیاتی در یکی از صنایع بسیار قانون مند” توصیف کرد.

به نظر می رسد که وظیفه Bhavsar کمک به لیبرا برای توسعه زیرساخت های پرداخت جهانی است که این شرکت را قادر به اتصال ۲.۷ میلیارد کاربر خود کند.

در سال ۲۰۱۹ فیسبوک لیبرا را به عنوان یک ارز دیجیتال پشتیبانی شده توسط دارایی های ذخیره و نگهداری شده توسط کنسرسیومی جهانی متشکل از شرکت هایی که برای ارائه خدمات مالی امن با یکدیگر همکاری می کنند، معرفی کرد. پس از فشار آژانش های نظارتی و دولت ایالات متحده ، فیسبوک جاه طلبی های خود را کاهش داد و در عوض پیشنهاد ارائه استیبل کوینی که توسط ارز فیات پشتیبانی می شود را داده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx