تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، آوه، کازماس و نئو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، آوه، کازماس و نئو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2063 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، آوه، کازماس و نئو

همزمان با تلاش تریدرها برای افزایش قیمت بیت کوین به ۶۰ هزار دلار، برخی از آلت کوین ها نیز به رشد خود ادامه می دهند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۹ فوریه بیت کوین موفق به عبور از خط مقاومتی کانال صعودی شد و گاوها در حفظ این صعود موفق بوده اند. این مسئله نشان می دهد که خرید در سطوح بالا همچنان ادامه دارد. هم اکنون هدف گاوها افزایش قیمت به بازه ۶۰۹۷۴ دلاری است.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۷۴۵۰ دلار) شیب صعودی به خود گرفته و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار گرفته است که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند.اما در صورتی که بیت کوین دوباره به این کانال وارد شود، خرس ها برای کاهش قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. نزول به زیر کانال بیانگر تغییر در روند حرکت خواهد بود و احتمالا منجر به نزول بیت کوین به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خواهد شد.

تحلیل آوه (AAVE)

در چند روز گذشته آوه خود را در بازه ۳۹۲.۵ – ۵۴۵ دلاری تثبیت کرده است. بعد از یک روند صعودی قدرتمند، تثبیت قیمت ها نشانه مثبتی است از این جهت که تریدرها با انتظار افزایش قیمت در آینده،‌ عجله ای برای کسب سود ندارند.

نمودار آوه

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۲۷ دلار) مسطح شده و شاخص RSI بالای ۵۶ قرار دارد که نشان می دهد این ارز در روزهای آتی در بازه خاصی در نوسان خواهد بود. درصورتی که قیمت آوه از ۴۸۰ دلار عبور کند، این ارز ممکن است تا ۵۴۵ دلار صعود کند. عبور قیمت از ۵۴۵ دلار و بسته شدن بالای بازه مقاومتی ۵۸۱ دلاری، ممکن باعث صعود این ارز تا بازه های ۶۹۷ و سپس ۸۱۴ دلاری شود. اما نزول قیمت به زیر ۳۹۲ دلار بیانگر افزایش عرضه نسبت به تقاضا خواهد بود. چنین موضوعی می تواند باعث اصلاح عمیق این ارز تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه یعنی ۲۹۷ دلار بشود.

تحلیل کازماس (ATOM)

در حال حاضر کازماس دوره اصلاح خود را در یک روند صعودی قدرتمند سپری می کند. با اینکه این اصلاح ۵ روز طول کشیده،‌ اما خرس ها موفق به کاهش قیمت به ۱۹.۰۷ دلار نشده اند که نشان دهنده عدم فروش در سطوح پایین است.

نمودار کازماس

اصلاح سطحی معمولا نشانه خوبی است و احتمال رسیدن به بازه مقاومتی پیش رو ۲۶.۵۵ دلاری را افزایش می دهد. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است. درصورت عبور قیمت از بازه یاد شده،‌ گام بعدی صعود برداشته خواهد شد. در نتیجه می توان انتظار صعود تا ۳۲.۱۷ و سپس ۴۰ دلار را داشت. اما در صورت تداوم اصلاح، می توان انتظار نزول تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸.۱۹ دلار) را داشت. افزایش قیمت از این بازه بیانگر حفظ روند صعودی خواهد بود، اما نزول به زیر این بازه می تواند باعث کاهش قیمت تا ۱۴.۳۴ دلار بشود.

 تحلیل نئو (NEO)

در ۱۹ فوریه قیمت نئو بالای بازه مقاومتی ۴۷.۴۴ دلاری بسته شد. با این صعود خرس ها برای کاهش قیمت به زیر ۴۷.۴۴ دلار تلاش کردند اما گاوها با تداوم خرید خود باعث افزایش قیمت این ارز به بالای بازه روانی ۵۰ دلاری شدند.

نمودار نئو

صعود به این بازه، احتمال صعود تا بازه های ۶۰.۳۷ و سپس ۶۴.۹۵ دلار را افزایش می دهد. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است.اگر قیمت بالای بازه ۵۰ دلار حفظ نشود، این مسئله بیانگر کسب سود توسط تریدرها خواهد بود. نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۷.۸۰ دلار)‌ ممکن است باعث تغییر روند حرکتی بشود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx