تحلیل ارزهای دیجیتال‌ ریپل، کاردانو و زدکش

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1197 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ ریپل، کاردانو و زدکش

با دفاع از سطوح حمایتی مهم، گاوها در حال جان بخشیدن به بازار رمزارزها هستند. با این حال به نظر می رسد بیشتر بازار جهت خاصی را دنبال نمی کند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل موفق شد قیمت خود را از حمایت حیاتی ۰.۵۲ دلار خود افزایش بدهد و تا ۰.۶۰ دلار در زمان نگارش این مطلب پیشروی کند. عملکرد هفته ای ریپل حاکی از رشد ۳.۴ درصدی است. با این حال حرکت امروز ریپل بیشتر افقی بوده است.

نمودار ریپل

اگر ریپل موفق به عبور از مقاومت ۰.۶۵ دلاری پیش روی خود نشود، گاوها ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. در این صورت می توان انتظار نزول به حمایت ۰.۵۲ دلار و سپس ۰.۴۰ دلار را داشت. نوسانگر عالی بیانگر صعودی بودن ریپل است. بنابراین می توان انتظار صعود این آلت کوین را داشت. میزان ورود سرمایه نیز افزایش یافته است. با این حال، شاخص جریان پول چایکین حاکی از خروج سرمایه در حال حاضر است. شاخص RSI حاکی از کاهش یافتن قدرت گاوها است.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب با ۰.۵۸٪ رشد در سطح ۱.۲۰ دلار معامله می شود. این آلت کوین در روزهای گذشته بارها برای عبور از سطح ۱.۲۷ دلار تلاش کرده است اما موفق به انجام این مهم نشده است.

نمودار کاردانو

میزان نقدینگی به نظر می رسد که کاهش یافته است، بخصوص با در نظر گرفتن این موضوع که حجم معاملات در حدود ۱۰.۶۸% کاهش یافته است. واگرایی مشاهده شده در اندیکاتور باند بولینگر حاکی از نوسانات پایین بازار است. بنابراین انتظار می رود که کاردانو در محدوده قیمت فعلی خود ترید شود. اندیکاتور فشار مومنتوم نیز همین موضوع را تایید می کند. شاخص RSI نیز بیانگر افزایش یافتن حجم خرید برای کاردانو است.

تحلیل زدکش (ZEC)

زدکش در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب در سطح ۹۷.۵۱ دلار با ۱.۳۲٪ کاهش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته معامله می شود. چند کندل اخیر نیز بیانگر نزولی شدن زدکش بودند.

نمودار زدکش

شاخص میانگین جهت‌ دار بالای سطح ۳۰ قرار گرفته و حاکی از ضعیف شدن زدکش است. شاخص RSI نیز نزولی شده که حاکی از کاهش قدرت خرید است. با این حال، اندیکاتور پارابولیک سار حاکی از قدرت گرفتن بازار به نفع گاوها است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx