تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین با در نظر گرفتن اتفاقات سیاسی آمریکا پیش بینی می شود که حداقل تا قبل از انتخابات، شاهد نوسانات زیادی در بیت کوین باشیم، اما در بلند مدت بازار این ارز صعودی خواهد بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل […]

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

با در نظر گرفتن اتفاقات سیاسی آمریکا پیش بینی می شود که حداقل تا قبل از انتخابات، شاهد نوسانات زیادی در بیت کوین باشیم، اما در بلند مدت بازار این ارز صعودی خواهد بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین موفق به عبور از سطح 11482 دلاری در تاریخ 10 اکتبر نشد. اما گاوها موفق به نگهداری قیمت ها در بالای سطح حمایتی 11178 دلاری شدند. این مساله حاکی از قدرت بیت کوین است چون گاوها منتظر ریزش عمیق تر برای خریداری نماندند.

نمودار روزانه بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین

با تلاشی دوباره، گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای سطح مقاومتی 11500 دلاری شدند. در صورتی که این سطح قیمتی حفظ شود، رسیدن به 12050 دلار ممکن خواهد بود. میانگین های متحرک نمایی و ساده صعودی هستند و شاخص RSI نیز در محدوده 67 قرار دارد که همگی نشان دهنده تسلط گاوها در بازار است. درصورت قدرت گرفتن بیت کوین و عبور از سطح 12050 دلاری، این ارز ممکن است قیمت خود را به 12460 دلار برساند. و با تداوم روند صعودی در کانال 14000 دلاری قرار بگیرد. اما در صورتی که قیمت ها به زیر 11178 دلار ریزش کنند، خرس ها کنترل بازار را در دست خواهند گرفت؛ و روند نزولی شروع خواهد شد

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل در تلاش برای عبور از سد مقاومتی 0.26 دلاری پیش روی خود است. در صورتی که خرس ها قیمت ها را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.247 دلاری) کاهش دهند، این آلت کوین ممکن است تا 0.24 دلار کاهش قیمت داشته باشد. چنین اتفاقی باعث قرار گرفتن ریپل در بازه فشرده ای خواهد شد و ممکن است به مدت چند روز تداوم یابد.

نمودار روزانه ریپل

نمودار روزانه ریپل

اما در صورتی که ریپل موفق به عبور از سطح 0.26 دلاری و حفظ قیمت شود، به سمت سطح 0.3 دلاری حرکت خواهد کرد.میانگین متحرک نمایی 20 روزه روند صعودی دارد و شاخص RSI نیز در محدوده مثبت قرار گرفته که حاکی از دست برتر گاوها هستند. با این وجود اگر خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر 0.24 دلار شوند، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در 10 و 11 اکتبر گاوها موفق به بالا بردن قیمت ها از سطح مقاومتی 242 دلاری شدند. اما همانگونه که از نمودار پیدا است، در حفظ قیمت ها موفق نبودند. بنابراین قیمت ها دوباره در بازه 200 – 242 دلاری قرار گرفت.

نمودار روزانه بیت کوین کش

نمودار روزانه بیت کوین کش

هر چند که افزایش قیمت ها از سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه (230 دلاری) نشان می دهد که گاوها در حال خرید در قیمت های پایین هستند. میانگین متحرک نمایی 20 روزه که روند صعودی آهسته دارد و مثبت بودن شاخص RSI نیز، برتری گاوها را نسبت به خرس ها تایید می کنند. در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از سد مقاومتی پیش روی خود شود، حرکت به سمت 280 دلار شروع خواهد شد. اما در صورتی که قیمت ها به زیر سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش پیدا کنند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین موفق شده از سطح مثلث متقارن و مقاومت پیش روی خود (29.5 دلاری) عبور کند. این مسئله نشان می دهد که درحال حاضر گاوها در کنترل هستند.

نمودار روزانه بایننس کوین

نمودار روزانه بایننس کوین

با توجه به صعودی بودن میانگین ها و قرار داشتن شاخص RSI در محدوده مثبت،‌ می توان گفت که روند صعودی بایننس کوین نسبتا آسان خواهد بود. به نظر می رسد که روند صعودی تا سطح 33.3 دلاری ادامه یابد؛ هرچند که احتمالا خرس ها مقاومت شدیدی را در این سطح نشان خواهند داد. در صورتی که گاوها بتوانند از سد مقاومتی عبور کنند،‌ رسیدن به سطح قیمتی 39.5 دلاری ممکن خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx